Frisken73 Postad 13 December , 2006 Rapport Postad 13 December , 2006 Är det någon som känner till om det hänt något med poker på Silja? Ska på kryssning på fredag och jag ringde deras kundservice som påstod att det skulle finnas poker i "spelhallen" och att det var livepoker och inte videopoker. Dock kunde inte personen svara på vad för typ av poker det är så jag ställer frågan här, kanske har någon nyligen varit på en kryssning och kan svara på min fråga. Är det Carribean Stud eller är det Texas Hold'em och i sånt fall vad spelas? NL eller FL, finns flera bord osv. Citera
jemten Postad 13 December , 2006 Rapport Postad 13 December , 2006 Var på Silja Serenade för en vecka sen. Såg bara blackjack och roulette vad gällde livespel, men jag kanske letade dåligt. "Poker" fanns bara på automat. Citera
Bobix Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Ryktet säger att dom kör nån slags SNG. Citera
jm_j Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 http://www.silja.com/sv/searchresults.htm?strTxt=poker ...är vad man kan hitta på deras svenska hemsida. På finska hemsidan hittade jag att man kan spela Oasis Stud Poker (antar att det är Caribbean med "Siljanamn") på Silja Europa. Burken går mellan Stockholm & Åbo, med avgång från Stockholm på morgonen. Citera
Belzebub Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Åkte Sthlm-Helsingfors för 2 månader sen o såg fram mot poker! Men Icke Sa Nicke!!! Citera
Recommended Posts