NeoSlayer Postad 13 December , 2006 Rapport Postad 13 December , 2006 Finns det verkligen ingen sajt som fortfarande tar emot spel på dam-EM i handboll? Eller letar jag på fel ställe? Jag tror Norge är stenklara!! tips mottages tacksamt.. Citera
Caines Postad 13 December , 2006 Rapport Postad 13 December , 2006 Bet 365 och Betfair har spel på det lycka till Citera
kammenbert Postad 13 December , 2006 Rapport Postad 13 December , 2006 alla sajter har; betfair bet365 partybets etc Citera
NeoSlayer Postad 13 December , 2006 Författare Rapport Postad 13 December , 2006 Bet 365 och Betfair har spel på det lycka till OK.. jag kollade nog bara expekt, unibet, betway och centrebet. Tack. Danmark då? Men lol.. kan inte ens slå sverige.. Ryskorna kommer tappa mer ju turneringen lider.. Norskorna är sjukt snabba och kontrar grymt effektivt.. Enda laget jag är lite lite orolig över är faktiskt tyskland. Citera
Recommended Posts