Gå till innehåll

NL - Vad skulle ni gjort?


Juggernaught

Recommended Posts

Inte suttit vid bordet så länge, så inga direkt reads ännu.

Fi2 har dock inte gjort mycket väsen av sig, men visat liten tendens till o slaska runt med marginella händer.

Lite seg HH, men det är från SvS

 

Plats 1: Fi1 (96.30)

Plats 2: Fi2(95.30)

Plats 3: Fi3 (80.00)

Plats 4: Fi4 (134.00)

Plats 5: Hero (116.38)

Fi4 lägg LM 0.50

Hero lägg SM 1.00

** Giv **

Fi1[N/A, N/A]

Fi2 [N/A, N/A]

Fi4 [N/A, N/A]

Hero [10r, 9r]

*** Bet Runda 1 ***

Fi1 Lägg

Fi2 Höj till 2.00

Fi4 Lägg

Hero Syna 2.00

*** Flop(Board): *** : [6r, Kr, 10k]

*** Bet Runda 2 ***

Hero Passa

Fi2 Satsa 3.00

Hero Höj till 9.00

Fi2 Höj till 15.00

 

Andra par och färgdrag, tänkte försöka ta ned potten med en checkraise redan här, men får en mini-raise emot mig.

 

Hero?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade fortsatt spela handen, dock inte med några förhoppningar på tian, utan kört på färgdraget. Men hade turn (som förvisso till 80% sannolikhet INTE är ruter) inte gett mig något hade jag inte direkt blivit glad, men har man kommit hit och vi inte talar om några rekordsummor tar jag gärna chansen på river med. Eftersom du raisat en gång så får man räkna med en större höjning, och som sagt, det är surt att betala för att se turn och sedan folda direkt.

 

Om du räknar pottodds så ser du att det skulle vara fel att ta synen, men jag har vunnit svårare lägen förut. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade troligtvist ställt in här alternativt synat beroende på vilken spelstil du använder, jag kör på stenhård stil och låter inga fiskar re raisa mig särskilt ofta speciellt inte med den brädan.. Får du syn av K x så är du så gott som favorit, mot set är du dock lite efter, men som handen utspelar sig så känns AK eller AA som den hand FI sitter på!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...