CatEatDog Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 Aldrig använt mej av program men vill ha något verktyg så man vet hur många händer man spelar och ev något som kan räkna ut rakeback.. Spelar på FTP och pokerstars... Citera
CatEatDog Postad 12 December , 2006 Författare Rapport Postad 12 December , 2006 No one? please? Citera
jojje2k Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 PokerTracker och PokerGrapher!!! PokerGrapher är ett tilläggsprogram till PT som man kan göra grafer och räkna ut rakeback i. Citera
CatEatDog Postad 12 December , 2006 Författare Rapport Postad 12 December , 2006 PokerTracker och PokerGrapher!!! PokerGrapher är ett tilläggsprogram till PT som man kan göra grafer och räkna ut rakeback i. TY Citera
carl_nica Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 Poker Tracker är ett måste för att hålla koll på dina vinster och analysera sitt spel. Om du spelar jättemånga bord kan det vara en fördel att också köpa PokerAce HUD så att du kan se statistik av dina motståndare på borden. Citera
Kenan83 Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 No one? please? Jag skulle nog heller valt PO2. Läs lite om de båda programmen och testa några 100 händer (gratis) så får du se vad som passar dig bäst. Citera
eQuiP Postad 30 December , 2006 Rapport Postad 30 December , 2006 Du får testa några händer gratis med PO. Jag gjorde det och tycker programmet är grymt bra. Satsa på de! GL! Citera
m1978 Postad 30 December , 2006 Rapport Postad 30 December , 2006 Jag skulle också behöva ett program som sparar all information om hur jag spelar.. jag spelar mest på pokerstars, sit & go och freezout. Är det poker office eller nåt annat som gäller då? programmet ska kunna spara info från många bord samtidigt då jag alltid kör många bord men det antar jag att dom klarar av, eller? Citera
Recommended Posts