SethCohen Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 Nyligen bytta jag till Firefox då IE7 var rent skräp men nu vill den inte alltid logga in automatiskt, och det händer allt för ofta att jag inte ens kan logga in alls! Alias och lösen är korrekt men när man kör log in så kommer den tillbaka på samma länk igen. Tips och tricks? Citera
QoS Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 Flyttar denna till "Om..."-gruppen. Skumt! Vilken version hav FF kör du med? - QoS Citera
Jensation Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 Nyligen bytta jag till Firefox då IE7 var rent skräp men nu vill den inte alltid logga in automatiskt, och det händer allt för ofta att jag inte ens kan logga in alls! Alias och lösen är korrekt men när man kör log in så kommer den tillbaka på samma länk igen. Tips och tricks? Har samma problem med FF Citera
QoS Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 Jensation, vilken version kör du med? - QoS Citera
SethCohen Postad 12 December , 2006 Författare Rapport Postad 12 December , 2006 jag kör FF2.0 tydligen ska det vara den senaste. Det är dock inte bara på pf.nu men det är ju här man lever =) Citera
Loveless Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 Brukar vara en cookie inställning. Kontrollera att ni inte har satt pf.nu/poker.se på undantagslistan eller att ni rensar cookies när ni avslutar FF. Citera
QoS Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 SethCohen, har du uppgraderat din profil från FF 1.5 till 2.0? Pröva även med Loveless's tips, oftast är det nån cookie grej som dummar sig. - QoS Citera
SethCohen Postad 12 December , 2006 Författare Rapport Postad 12 December , 2006 SethCohen, har du uppgraderat din profil från FF 1.5 till 2.0? Pröva även med Loveless's tips, oftast är det nån cookie grej som dummar sig. - QoS Nej tankade 2.0 direkt.. ska prova cookies lösningen =) tack ändå Citera
SethCohen Postad 12 December , 2006 Författare Rapport Postad 12 December , 2006 provat cookie lösningen och det verkar löst sig =) Citera
QoS Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 provat cookie lösningen och det verkar löst sig =) Yay! Mystery solved! - QoS Citera
Recommended Posts