Gå till innehåll

Online-SM?


Willy_Wonka

Recommended Posts

Allvarligt... LoL...

 

Jag vet inte om jag orkar spela SM, har nog spelat ett 20-30 tal turneringar online och kommit hyffsat (6:a) en gång... vunnit en freeroll på MP en gång men spelaroll lixom.

 

Dock så är det ju 10k startchips så det vore kanske intressant... Totti, ge ma dollars ;) Samma deal som sist :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

luktar Theo-vinst över sm asså...nu har man inte klonka mycket förutom några itm på turrarna sen man va i norge...så har en bra känsla o ro över detta, o sen var man o anmälde sig idag...

 

ska skicka in mitt namn till nordic så ni kan tippa på mig:)

 

lär väl ge en 1500 G pengarna ( bra value lixom...)

 

börjar ju o bli en bättre cash o sämre turre-spelare...kan vara pers fel asså!!!!

 

vill man köpa % går detta o diskutera...

 

bling bling...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

per du kanske lägger 5-3 på nätet...

 

men höjer tex jag live finns inte en chans att du lägger 5-3...bara för att du tror att jag sitter på q-6 hela tiden...men q-6 är bättre än 5-3...

 

kejan blir svårt o vinna SM asså...anmäl dig på nordic osså så ska ja tippa en slant på dig...

 

bling bling...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

per du kanske lägger 5-3 på nätet...

 

men höjer tex jag live finns inte en chans att du lägger 5-3...bara för att du tror att jag sitter på q-6 hela tiden...men q-6 är bättre än 5-3...

 

kejan blir svårt o vinna SM asså...anmäl dig på nordic osså så ska ja tippa en slant på dig...

 

bling bling...

 

Du får inte spela på nån annan som vinnare om DU spelar själv....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HAHA, sitter å kollar igenom betingen på nordicbet, Christer Johansson har bäst odds på 400x pengarna.. läser man vidare så kommer det upp en massa okända namn, typ pokeralias "björn".. alla på 1000x pengarna.. mitt i denna hög så dyker ett bekant namn upp:

 

http://img82.imageshack.us/my.php?image=dgbz6.jpg

 

:lol:

 

hur kan man sätta hela rullen liksom? det kan ju komma.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Short, får en raise till 1200 (300-600 blinds) o ställert.. 7100 tot typ med AT, fold-fold-fold-fold, stek....call...

Killen visar upp 77

Floppen visar Axx, turn x, river 7c

 

Orka lixom.. länge sen jag floppade så mkt öppna stegdrag o missade på turn fatalt då bordet parar sig istället. Tragisk turnering..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...