Andersson1 Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 jag orkar inte ens ta mitt.. säger bara hålstege! Citera
Mjukis Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 spelade inte ens för att slippa skriva hur jag åkte.. Stod på jobbet o körde 8 timmar övertid ist, fick en lax netto för det lite drygt, känns tryggare på ngt sätt, ingen som drar ut en på jobbet lixom. Push med AT Danne? Citera
some1blue Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Asså.. jag va ju short, 12 BB typ.. ska jag sitta o folda AT i sen position bara för att nån har dubblat? Nä.. i ett sånt läge blir jag tvungen o ställa vilken dag i veckan som helst. Gör mig inget EGENTLIGEN att åka ut på ett 50-50 läge.. så är de ju lixom bara, vinner man ett par såna går de bra i turneringen.. förlorar man så går det åt helvete. Men det är så tragiskt retligt att man ska behöva träffa o sen bli utdragen på en 2 outare lixom.. Tar igenet ikväll, bedömmer mina chanser till att vinna till ca 25% Citera
Mjukis Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Tänkte inte på att blindsen va så höga.. Bra för dig att bli lite utdragen Citera
OzzzaJa Postad 16 December , 2006 Rapport Postad 16 December , 2006 vem klonkade klubbmästerskapet då? räknar med att jompa kom minst 2a iaf..? räknar inte med att få svar än på ett tag.. de kanske inte enss är avgjort? hur eller hur sitter ni väl säkert fortfarande och grindar om jag känner er rätt? Citera
Willy_Wonka Postad 16 December , 2006 Författare Rapport Postad 16 December , 2006 Gå mer OT... Erik vann "titeln" men eftersom det gjordes en deal så delades 8400 upp jämnt mellan Erik och tvåan PHE. Jag kom trea och vann 2100. Jompa bubblade. Citera
Mjukis Postad 16 December , 2006 Rapport Postad 16 December , 2006 Jag tycker att rätt man vann, jag borde ha vunnit men eftersom jag åkt ut först 4 gånger i rad nu (förra gången borträknat, va ju bara en liten sng) så va det väl lika bra att fortsätta trenden.. Hur kan inte A5 stå mot AQ... Citera
OzzzaJa Postad 16 December , 2006 Rapport Postad 16 December , 2006 ops trodde jag skrev i vinster/förlust/whine-tråden skräll att du skulle klonka upp dig från din microstack.. kände det på mig, därför jag inte orkade vänta liksom tycker att jag skulle vunnit, borde iaf få ett eget tight-braclet efter min läggning med nötstegen 8) hehe Citera
Recommended Posts