Gå till innehåll

EverestPoker - Upp till $150 i bonus och kortlek! 1/3


Klabbe99

Recommended Posts

Vi har förlängt detta erbjudande. :D

 

Om du laddar ner och registrerar ett konto hos Everest Poker genom pokerforum.nu är du behörig till denna bonus. Ange kod SWECASH150 på ditt spelarkonto och vi kommer att ge dig 150$ US i kontanter så snart du har tjänat in 1500 Summit Points. Du har 60 dagar på dig att tjäna in bonusen efter att du angett bonuskoden, och bonuskoden är giltig 061201 till och med 070301.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har reggat mig på Everest nu. När jag kollar på bonussidan så står det att jag får en $100 välkomstbonus. Kan jag spela in den först och sen när jag är klar skriva in SWECASH150 och få den bonusen också? Eller är SWECASH150 bonusen till istället för välkomstbonusen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Exakt var står det "bok"?

 

Via forumet är det kortlek som gäller, men vi kan ha skrivit fel någonstanns.

 

Precis som klabbe skrev så står det i den stora rubriken när man öppnar sidan med signup-erbjudandet. Blev lite lost :)

 

Tänkte även om någon kunde förklara för mig exakt vars man kan se vilket datum man uppnådde ett visst antal SP? Har letat runt länge utan resultat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den motsvarar 60% rakeåtervinning (i alla fall på tävlingar, misstänker motsvarande på cashgame) vilket innebär att spelar du bara "lite högt" så är det bland de bästa bonusaarna som finns, men i och med att man inter rejkar så mycket på NL50 så blir det inte så mycket tillbaks heller...

 

När dom har sina reloadbonusar så brukar det vara att man får betalt per sittning och inte i klumpsumma, och då är det kanon även för NL50, i och med att det så att säga blir automatisk RB direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det en 300$ bonus? :|

 

När du reggar dig får du nya bonusar i Everest månadsbrev, kan tänka mig att det är en sån som Sladdafan syftar på.

 

Edit: Kan ju tillägga att om du spelar NL50 på två eller fler bord är välkommst bonusen inga problem att cleara, kom bara ihåg att de två första vid ett bord får dubbelt med Summit-Points under hela sittningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den motsvarar 60% rakeåtervinning (i alla fall på tävlingar, misstänker motsvarande på cashgame)

 

På cashgame står det såhär.

 

"We reward every player at the table with 1 Summit Point for every $1 we collect in rake, including fractional points. That means you can earn up to 3 Summit Points per hand! Most other sites limit you to only one point per hand; some don't even give you points unless you bet."

 

 

Detta betyder alltså du får poeng för varje hand som spelas trots du inte är i den och du kmr få mkt mera rakeback % om du spelar 10 pers bord än sh,

OM jag fattat det rätt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vår välkomstbonus på 100$ får du automatiskt när du registrerar dig hos oss. Du kan spela in denna bonus och sedan skriva in SWECASH150 för att motta SWECASH150-bonusen.

 

 

Så det är $250 bonus? välkomsbonus $100 direkt + pf.nu:s bonus $150 eller är det välkomsbonus $100 + pf.nu:s bonus $50?

 

Om jag fattar rätt är det viktigt att spela in 1000 sp till $100 välkommsbonus först innan jag skriver SWECASH150 för att få ytligare $150 i bonus där jag skall spela in yttligare 1500sp för att få in dem i mitt konto. Rätt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så det är $250 bonus? välkomsbonus $100 direkt + pf.nu:s bonus $150 eller är det välkomsbonus $100 + pf.nu:s bonus $50?

 

Om jag fattar rätt är det viktigt att spela in 1000 sp till $100 välkommsbonus först innan jag skriver SWECASH150 för att få ytligare $150 i bonus där jag skall spela in yttligare 1500sp för att få in dem i mitt konto. Rätt?

 

Helt rätt. Du registrerar ditt konto via PF.nu och får en välkomstbonus från EP. När du spelat in den skriver du in SWECASH150 och spelar sedan in den bonusen.

 

Du kan skriva in den direkt också om du vill men då sätts startdatum direkt så jag skulle inte göra det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så det är $250 bonus? välkomsbonus $100 direkt + pf.nu:s bonus $150 eller är det välkomsbonus $100 + pf.nu:s bonus $50?

 

Om jag fattar rätt är det viktigt att spela in 1000 sp till $100 välkommsbonus först innan jag skriver SWECASH150 för att få ytligare $150 i bonus där jag skall spela in yttligare 1500sp för att få in dem i mitt konto. Rätt?

 

När jag clearade bonusen i september förra året så låg välkomstbonusen över swecash även att man skrev in swecash direkt, så det är nog inget att oroa sig för.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...