Gå till innehåll

What The Fuck


Guts

Recommended Posts

Fick precis mail från Bet21 nedan. LOL

 

 

Dear X,

 

While performing routine reviews of accounts we noticed that your username "WhatTfk" is not appropriate for use in our Cardroom.

 

We kindly ask you to provide three new username options (no longer than 13 alphanumerical characters) for us to make the change on your account.

 

Take into consideration that the notes you have made on other players with your current username cannot be transferred to your new username. However; all other information on your account will remain the same, as well as the bonuses and points that you have earned. Your account will be assigned the first username available, taking into consideration the order of preference you indicate. Furthermore, if you happen to be already registered for a tournament or have won a seat into a future event, you must let us know its date, start time, buy-in amount and if possible the ID number of the event so we can update your username in the list of registered players, otherwise you will not be able to play in it.

 

Your account will remain temporarily closed until we get the requested information, and the username change takes place.

 

Thank you for your cooperation and understanding.

 

Best regards,

 

Leonardo

Customer Service

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter tryggt att prata med huge ass.
Haha, jag tänkte exakt samma. Sen såg jag att någon sjuk jävel hade tänkt samma *looool*

 

För övrigt tycker jag att Guts ska förklara för Huge Ass att TFK betyder något helt annat än vad han tror.

 

Kan ingen snabbt komma på en bra betydelse åt Guts?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter tryggt att prata med huge ass.
Haha, jag tänkte exakt samma. Sen såg jag att någon sjuk jävel hade tänkt samma *looool*

 

Fan, alla är snabbare än jag. :(:lol:

 

För övrigt tycker jag att Guts ska förklara för Huge Ass att TFK betyder något helt annat än vad han tror.

 

Kan ingen snabbt komma på en bra betydelse åt Guts?

 

TFK = TheFreedomKlub

TFK = ThoseFreakyKardz

TFK = TensFullofKings

TFK = TheForumKlub

 

Men jag tror att Huge Ass inte kommer att vara så lättlurad...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bara byt nick till "VadIKnullet" så är saken löst.

 

Jag tänker mig mer WTF som ett "Vad i helvete!" uttryckt lätt chockat.

 

Allvarligt talat. Du måste se över dina vanor. Direktöversättningar är mycket roligare. Testa lite andra engelska, inte bara svordomar, utan fraser i almmänhet och praktisera sen dem. Då kommmer allt bli bra mycket roligare än ett "Vad i helvete!"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bara byt nick till "VadIKnullet" så är saken löst.

 

Jag tänker mig mer WTF som ett "Vad i helvete!" uttryckt lätt chockat.

 

Allvarligt talat. Du måste se över dina vanor. Direktöversättningar är mycket roligare. Testa lite andra engelska, inte bara svordomar, utan fraser i almmänhet och praktisera sen dem. Då kommmer allt bli bra mycket roligare än ett "Vad i helvete!"

 

WTF! Du har ju rätt också... keep up the good work! :(:oops:8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter tryggt att prata med huge ass.
Haha, jag tänkte exakt samma. Sen såg jag att någon sjuk jävel hade tänkt samma *looool*

 

Fan, alla är snabbare än jag. :(:lol:

 

Ni tre: ni fattar att Tamtaram skojar va?

Jag skojar aldrig. Han kommer att bli bedrövad över era insinuationer. Otack är världens lön!

 

Ni får tänka på att det pokerforums tre största nötter som reflekterade där. Det borde nästan sparas och spikas upp på väggen hemma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...