Gå till innehåll

Final och den andre "sitting out"?


elkusko

Recommended Posts

Yo!

 

Ni är sådana som drar ut sladden på turn med färgdraget mot allin också lr?*

 

Frågan om HU-dissconnecten--> Personligen skulle jag vänta nån sek och kolla om motspelaren lyckas fixa sina problem, men inte i alla evighet förstås. Är förövrigt inte så pengakåt att jag inte kan vänta ett ögonblick med att håva in slantarna.

 

Självdistans som man _inte_ har, så anser jag förstås att jag är bäst och inte behöver ett par gratis marker för att vinna. Brukar t.o.m. dissconnecta med flit för att ge motståndaren litet överläge.*

 

Good luck at the tables

 

 

 

 

 

 

*Skämt.

*Aldrig vunnit en sådan HU.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 52
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vilka moralkakor ni är!

Haha.

Jag spelade i förra veckan heads-up mot en snubbe som hade chiplead 13000 mot mina 2000 men så plötsligt sa han att han var tvungen att byta blöjor på sin unge. Och gissa vad- när han kom tillbaks var förhållanden 1000-14000. Men hallå liksom skaffa inte ungar som skiter ner sig om du ska sitta och spela poker. :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förväntar mig absolut att den andre öser om jag försvinner förutsatt att jag inte sagt att jag bara ska vara borta en kort stund. Men inte ens då skulle jag bli sur på honom/henne.

 

Personligen skulle jag ösa om inget sagts. Om personen ifråga skulle be mig vänta skulle jag göra det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...