Baver Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 Fick ett mail av PP att de inte kunde skicka min HH till mitt email account för att den inte "existerade" och de bad mig verifiera adressen vilket man skulle göra med en 4 siffrig kod. Fick sedan en månad senare HH`s till min email adress och tänkte då verifiera den "gamla" som den jag kommer använda mig av, dock har jag inte fått ngn 4 siffrig kod. Skickade då efter en ny, men har inte fått ngn. Hur länge ska det egentligen ta? Citera
cjhrules Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 Koden brukar alltid vara "1111". Den brukar komma direkt. Citera
Baver Postad 11 December , 2006 Författare Rapport Postad 11 December , 2006 okey.. jag har då inte fått någon. skickade igår på eftermiddagen. Citera
PartyPoker Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 Slå en signal till supporten annars och prata med dem om du vill få ordning på det snabbt. Det har nummer 00-800-7789-7537 och är självklart kostnadsfritt även från Sverige. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
kompiserik Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 Jag har väntat i drygt ett år på att få den där validation koden. Mitt använarnamn är ernies222. Mailat väldigt många gånger utan att få svar. Ogillar utrikessamtal, tror inte en sekund att de är kostnadsfria. Går det inte att få hjälp av support? I nuläget kan jag inte sätta in pengar. Citera
Baver Postad 21 December , 2006 Författare Rapport Postad 21 December , 2006 Har inte haft tid att ringa nu, har dock inte fått koden ännu. Ska testa å ringa idag men tycker ändå det är konstigt att party har så pass dålig service när det händer fler än mig. Citera
Recommended Posts