loka2 Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 De flesta tjejer gillar en re-raise. Jaja för ingen gillar ju att folda pre:-D Citera
Skalman5 Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Man vill ju inte råka ut för en backdoor-flush.. Citera
aka_thn Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Min flickvän gillar när jag trycker all-in och klonkar stort... väntar en stund till jag är ur position med 69 och kör en re-raise *klonk 2* Citera
Steppwolf Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Man vill ju inte råka ut för en backdoor-flush.. Särskilt inte om man sitter med två cowboys Citera
Nusseman Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Kan vi försöka ta oss tillbaka till ursprungstanken med tråden? Citera
snailbomb Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Angående position, man vill ju inte hamna på cut-off... (sorry, nusseman) Citera
Nusseman Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Angående position, man vill ju inte hamna på cut-off... (sorry, nusseman) Det är lugnt. Jag har för länge sedan gett upp hoppet om att någon, någon gång ska lyssna på mig Citera
snailbomb Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Va?! Var det någon som sa något? Citera
hampulito Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 När blev den här tråden "det pinsammaste man kan göra vid ett pokerbord"? Håller verkligen med dig. usel humor är det värsta jag vet. Jag ryser av avsmak när jag läser den här tråden. Borde heta det pinsamaste man kan säga på ett pokerforum. Citera
zyra Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Håller verkligen med dig. usel humor är det värsta jag vet. Jag ryser av avsmak när jag läser den här tråden. Borde heta det pinsamaste man kan säga på ett pokerforum. Vem är du att avgöra vad som är usel humor eller inte? Citera
HenkeHero Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Nu fattar jag äntligen varför alla hatar pocket-rockets, står stadigt i början men veknar när man äntligen kommer all-in. Citera
Hjort Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Nu fattar jag äntligen varför alla hatar pocket-rockets, står stadigt i början men veknar när man äntligen kommer all-in.Du vet att "pocket rocket" är namnet på en mycket populär minivibrator va? Citera
MBengtsson Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Säger bara lol.. tycker sådana här pinsamt barnsliga tramstrådar är extremt kul... en bra kontrast till de seriösa pokerdiskussionerna. Så länge inte forumet lusas ned med sådant här trams och inte tråden hamnar i loop med samma skämt om och om igen så är det bara uppfriskande. (var väl nästan jag som startade urflippen från ämnet.. ber lite om ursäkt men bara lite..) Citera
Max Cady Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Jag tror att om man kör hårt på knappen så kan det leda till en ganska schysst ROI faktiskt! Citera
guta Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Det är riggat! Trots att jag är loose agressive får jag ingen action. Och det är bara shortstackarna som ställer på floppen.. Äh, tappade bort mig själv nu. Fan. Citera
HenkeHero Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Du vet att "pocket rocket" är namnet på en mycket populär minivibrator va? Nä, jag är tyvärr väldigt obevandrad inom hmm området vibratorer o sånt. Citera
Recommended Posts