Torsus Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,951127,00.html Två saker slår mig: 1) om de hade spelat den gamla raden så hade de väl inte vunnit 240 miljoner? Snarare 120? En annan person hade ju bevisligen spelat denna rad och då hade ju potten blivit delad..... 2) Om de hade vunnit 240 miljoner på den NYA raden, hade de andra i teamet varit lika arga på honom då? Citera
Jayel Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 EN sak slår mig... Kan det vara så att bokhandlaren lämmnat in två rader? Och bryr sig fullkommligt faan i om han blir förlåten eller ej. Kanske bäst att byta identitet och hemort dock, men det kan man väl leva med? //J Citera
conny Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 Att folk ifrån Belgien inte kan spela poker har jag märkt, men lotto trodde jag att de skulle klara av. Citera
thefman Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 EN sak slår mig... Kan det vara så att bokhandlaren lämmnat in två rader?Och bryr sig fullkommligt faan i om han blir förlåten eller ej. Kanske bäst att byta identitet och hemort dock, men det kan man väl leva med? //J hahaha YES Citera
Cyntax Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 Toursus: Hur kan du sätta den under "Övriga skicklighetsspel om pengar"? Lotto skicklighetsspel? Förklara! "Off topic" då? Bokhandlaren har riggat allt. När han såg att dom vunnit skyndande han sig att hitta någon annan som spelat och inte vunnit. Sen köpte han den kupongen för en skitsumma. Hejja Hejja! Citera
psykologen Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,951127,00.html Två saker slår mig: 1) om de hade spelat den gamla raden så hade de väl inte vunnit 240 miljoner? Snarare 120? En annan person hade ju bevisligen spelat denna rad och då hade ju potten blivit delad..... 2) Om de hade vunnit 240 miljoner på den NYA raden, hade de andra i teamet varit lika arga på honom då? Sömnig? 1) Visst i praktiken hade de vunnit 140 men de trodde att de vunnit 240. 2) Du är sömnig. Citera
Torsus Postad 11 December , 2006 Författare Rapport Postad 11 December , 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,951127,00.html Två saker slår mig: 1) om de hade spelat den gamla raden så hade de väl inte vunnit 240 miljoner? Snarare 120? En annan person hade ju bevisligen spelat denna rad och då hade ju potten blivit delad..... 2) Om de hade vunnit 240 miljoner på den NYA raden, hade de andra i teamet varit lika arga på honom då? Sömnig? 1) Visst i praktiken hade de vunnit 140 men de trodde att de vunnit 240. 2) Du är sömnig. Jag vet inte om du är psykolog på riktigt.... Om du inte är det så bryr jag mig väldigt lite om vad du säger. Om du ÄR psykolog så bryr jag mig inte alls. Citera
MasterFlash Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 Hej! Tänk realistiskt.... OM Han hade lämnat in lotto-kupongen med tidigare lottonummer, då tror JAG att dom numrena INTE hade dykt upp. Det som avgör är slumpen. Eller hur? Det är lätt att vara efterklok! Så kompisgänget som trodde sig ha en enorm tur, hade istället en enorm OTUR att deras s.k nummer gick in, fastän grannen hade använt sig av helt fel lotto-nummer. That´s It! Tror du på slumpen? /Jimmy Citera
staris Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 Hej! Tänk realistiskt.... OM Han hade lämnat in lotto-kupongen med tidigare lottonummer, då tror JAG att dom numrena INTE hade dykt upp. Det som avgör är slumpen. Eller hur? Det är lätt att vara efterklok! Så kompisgänget som trodde sig ha en enorm tur, hade istället en enorm OTUR att deras s.k nummer gick in, fastän grannen hade använt sig av helt fel lotto-nummer. That´s It! Tror du på slumpen? /Jimmy hmmm, om de lämnat in den gamla raden så hade andra nummer kommit upp??? Bara att konstatera att slumpen ÄR riggad. Gud sitter och spelar tärning med universum. Citera
Torsus Postad 11 December , 2006 Författare Rapport Postad 11 December , 2006 Bara att konstatera att slumpen ÄR riggad. Gud sitter och spelar tärning med universum. Nej, det gör fru fortuna i kvantuniversum Citera
psykologen Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,951127,00.html Två saker slår mig: 1) om de hade spelat den gamla raden så hade de väl inte vunnit 240 miljoner? Snarare 120? En annan person hade ju bevisligen spelat denna rad och då hade ju potten blivit delad..... 2) Om de hade vunnit 240 miljoner på den NYA raden, hade de andra i teamet varit lika arga på honom då? Sömnig? 1) Visst i praktiken hade de vunnit 140 men de trodde att de vunnit 240. 2) Du är sömnig. Jag vet inte om du är psykolog på riktigt.... Om du inte är det så bryr jag mig väldigt lite om vad du säger. Om du ÄR psykolog så bryr jag mig inte alls. lol Ungefär lika intelligent resonemang som den första posten. Den första var skriven med glimten i ögat men uppenbarligen var du inte sömnig. Citera
MasterFlash Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 Det jag menade var. Hade "grannen" lämnat in den s.k "STÅENDE" raden, så tror jag med 1000 % säkerhet att dom INTE hade vunnit dessa 240 Miljoner. Allt man gör urskiljer sig från hur dagen ser ut. Jag brukar också sitta o glo på lottodragningen också säger jag till sambon.. "Ja, alla dom numrena hade jag tänkt på, varför spelade jag inte"? Hade jag spelat, tror ni jag hade vunnit då? NÄH, Exakt. Så brukar jag tänka dock. PUSS /Jimmy Citera
Fnii! Grrp! Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 Jimmy, det blev inte begripligare. Citera
Smugis Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Det jag menade var. Hade "grannen" lämnat in den s.k "STÅENDE" raden, så tror jag med 1000 % säkerhet att dom INTE hade vunnit dessa 240 Miljoner. Allt man gör urskiljer sig från hur dagen ser ut. Jag brukar också sitta o glo på lottodragningen också säger jag till sambon.. "Ja, alla dom numrena hade jag tänkt på, varför spelade jag inte"? Hade jag spelat, tror ni jag hade vunnit då? NÄH, Exakt. Så brukar jag tänka dock. PUSS /Jimmy Härlig inställning till livet. "hur jag än gör så kommer det skita sig" Citera
XaaL Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 HAHA en hel del riktigt roliga inlägg i den här tråden . Klart de hade vunnit om han hade spelat på numrena! Citera
Duddis Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Lite grannfejd på gång kanske Citera
Zyr Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 HAHA en hel del riktigt roliga inlägg i den här tråden . Klart de hade vunnit om han hade spelat på numrena! behöver de inte alls gjort, "the butterfly effect" ju Citera
Jennez Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 behöver de inte alls gjort, "the butterfly effect" ju Nej, kaosteori skall inte underskattas när man väljer lottonummer. Citera
tiltmonroe Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 Haha! Det här var mer roligt än sorgligt Citera
Recommended Posts