derric Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Svenska Spel, 0.5/1 fullring. Det ser ut som vanligt med 6 limpare, jag har klivit in med KhJh. Floppen kommer Ah8hQh. Checkat fram till Spelare A som bettar 4kr. Jag tar en syn på detta för att efter mig sitter Spelare B som under en timmas tid spelat överaggressivt och har höjt/bettat/överbettat rejält på marginella händer. Spelare B gör en miniraise till 8kr och alla utom Spelare A och jag lägger sig. Turn kommer Ad. Spelare A checkar, jag checkar och inte så oväntat slänger Spelare B in 51kr i en pott på 30ish. Spelare A lägger sig och jag trycker in mina resterande 95kr och får en blixtsyn av B. River 9s. B visar upp Ac9d och hivar glatt hem potten medans jag gråter blod och dreglar i kaffet. Om man bortser från att jag limpade in, borde jag spelat den här handen annorlunda om man tänker på vad jag vet om Herr B? Citera
lagerhult Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 om du ska checka för att fi är aggressiv måste du re-raisa hans dubbling där bonusinfo: dina fi verkar ju ha någonting och det är SS så betalt får du! Citera
Recommended Posts