gdaily Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Lösenordet är POKERPUNKTSE Varsågod, klonka på! Citera
lillboo Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 craaaaaaaaazyklonk...bara o jobba upp te topp 10 nudå Citera
lillboo Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Akta er for Salen ja ni ska akta er for Salen Citera
pokernoerden Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Skönt med över 1000 reggade. Absolut, inte. Lösenordet ute på Flashback redan? Citera
conny Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Prima är nere förnärvarande Nu verkar det fungera igen. Citera
lillboo Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 hur långa blindsperioder typ 30 min elle ?? fiifan Citera
Matteprof Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Skönt med över 1000 reggade. Absolut, inte. Lösenordet ute på Flashback redan? Ja, men det kvittar ju. Alla som ska lira den vet ju att vi lägger ut lösenordet här så det är redan medvetna om frirullen. Vi är just nu runt 1500 inloggade på PF.nu. Bra att det är ett maxantal på 4000 spelare iaf, värdet på frirulleplatsen lär väl bli runt $1. Citera
Bolan Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Prima nere igen mm. Kommer inte in så jag kan regga mig. Citera
frirullare Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Jag kommer tyvärr inte kunna spela, känns knappast lönt att skapa ett konto bara för att spela en frirulle, även om det är mitt namn:) Citera
Bibben Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 känns inte lönt ändå, blir väl slaska lite och hoppas man har lotto när blindsen höjs om 13 timmar Citera
Gäst Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Plockar NB bort alla utlänningar innan start eller hur funkar det där? Citera
Nattuggla Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Nope, dock kan de inte ta del av vinsten ifall de blir ITM, då går det till nästa svensk i resultatlistan. Citera
Gäst Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Nope, dock kan de inte ta del av vinsten ifall de blir ITM, då går det till nästa svensk i resultatlistan. Det är ju efterblivet. Nu kommer det sitta en massa mongon och bara göra sitt sämsta. Känner på mig redan nu att minst tre norrmän kommer att placera sig. Citera
Partyjack Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Nope, dock kan de inte ta del av vinsten ifall de blir ITM, då går det till nästa svensk i resultatlistan. Det är ju efterblivet. Nu kommer det sitta en massa mongon och bara göra sitt sämsta. Känner på mig redan nu att minst tre norrmän kommer att placera sig. Norrmän placera sig? Vi får väl fan visa vart skåpet ska stå!? Citera
boman Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 posten ovan från brors pfnu-konto, han deltar ej i freerollen, lista ut varför. så jävla tråkigt system, 1600 registrerade, hur många av dessa är 10DEC användare? hur många av dessa är inte användare alls? hur många har dubbelkonton? hur många har inte åldern inne? Citera
jaroiten Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Kanske skulle be alla som placerar sig att skicka ett PM ifrån sitt pf.nu konto till förslagsvis gdaily och på så sätt visa att man verkligen är medlem. För övrigt så kan man ju knappast diska folk bara för att de bor i Norge. De kanske ändå är svenska medborgare, reglerna var ju att man ska vara folkbokförd i Sverige eller ha svenskt medborgarskap. Citera
Cyntax Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Ja, men det kvittar ju. Alla som ska lira den vet ju att vi lägger ut lösenordet här så det är redan medvetna om frirullen. Vi är just nu runt 1500 inloggade på PF.nu. Bra att det är ett maxantal på 4000 spelare iaf, värdet på frirulleplatsen lär väl bli runt $1. Hur kunde du och några till vara anmälda före lösenordet hade publicerats? Citera
Matteprof Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Hur kunde du och några till vara anmälda före lösenordet hade publicerats? Jag reggade mig innan för att jag visste om lösenordet och skulle publicera det 19:00. Det var bara vi i moderatorgruppen som visste om det innan. Citera
gdaily Postad 10 December , 2006 Författare Rapport Postad 10 December , 2006 Sen var det en som gissade rätt lösenord. Han är nu avstängd då han spred det via PM. Citera
frooxe Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 haha man kan väll för fan inte bli avstängd för att man listar ut lösenordet? ni hade väll den här turneringen för att många SKULLE registrera sig här, om nu 1000 pers gjorde det är väll det jättebra? Citera
Bluwajt Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 haha man kan väll för fan inte bli avstängd för att man listar ut lösenordet? Det var la inte för att han listade ut lösenordet som han blev avstängd utan för att han spred det vidare. Citera
Shovel1 Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 Såg att det var ca 1700 eller något. Skulle registrera mig men Nordic bet låg nere. Trist faktiskt. Borde varit andra som hade samma problem. Citera
Recommended Posts