Gå till innehåll

Tror DU att thefman klarar 4k SNG på en månad?


thefman

4.000 st SNG's på en månad?  

196 medlemmar har röstat

  1. 1. 4.000 st SNG's på en månad?



Recommended Posts

400st är ju bara en rush =) Eller så är jag sämre på SNG än vad jag vill erkänna! hehe

 

Någon frågade vad jag gör förutom pokern. Och just nu gör jag inget annat faktiskt. Komvux startar i Mars.

 

Och det här med att lira 130st/dag är bara ett snitt. Hoppas folk förstår att jag kommer panga på kanske 250st en dag för att dagen efter ta ledigt.

 

Har testat en del $16 och det är nästan lika enkelt att 20-tabla dessa så det ska inte vara något problem. Lär väl testa $27 innan månaden är över. Suger ju trots allt lite att köra med 200 inköp =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tar tillbaka mitt eventuella bet, skulle gärna satsat på att du misslyckats och börjat hata poker :twisted: men jag ska resa bort i början av januari så jag har ingen möjlighet att följa projektet, lycka till.

 

Ha så kul (i solen?) :)

 

Velar lite fram och tillbaka och vet inte riktigt om det här blir genomförbart. Måste helt klart bli fler som bettar om jag ens ska försöka! Jag uppskattar mina chanser till en bra bit under 50%. Så det är ju värt för folket att betta skulle jag vilja säga.

 

Funderar lite över om man kanske ska lira borta på FullTilt då det tillkommer andra värden som inte finns på Stars. Tex bananer, bonus och TLB.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad är TLB ?

 

tårnament lider bård

 

Ok, men det är VÄLDIGT mycke svårare att maniac-multitabla där.

 

Varför det? Som jag har förstått det så kommer borden upp i ordning där med, eller? Var det inte Skanke som 20-tablade lugnt på tilt?

 

Och supernova räjs nää! Inte på sånna här skitnivåer =)

 

TLB för SNG på stars vet jag inte när det kommer införas MEN det känns ju som dom gör 11 uppdateringar per dag nu mera så antagligen kommer en fin TLB. Vad har införst senaste månaden liksom: 2-7, högre NLT stakes, turbo HU, fler razz samt HORSE turneringar, enklare att regga massor av SNG osv osv. Stars är heta just nu som nya "party-poker".

 

Och att köpa rakebacksedlar i starsshopen suger ju getpung! Den bästa rakebacken där är ju helt klart 5.4k FPP SNG sat till miljonen. Top 4 får pris liksom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...