enklubba Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Blev sugen på att testa Poker tracker. Spelar omaha på fulltilt. Men hur gör man för att händerna ska importeras? Försökte lite själv men ingenting importeras. Är det någon som skulle kunna göra en lätt förklaring om hur det funkar. Gärna några tips om programmet skulle vara bra också. Citera
piggeh Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 För att importera omaha-händer måste du ha Pokertracker Omaha, dvs inte vanliga Pokertracker. Citera
enklubba Postad 10 December , 2006 Författare Rapport Postad 10 December , 2006 japp har pokertracker omaha. laddade versionen som finns på deras hemsida skulle ju funka 1000 händer innan man behöver köpa. men den importerar ändå inget =/ Citera
Zarec Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 För att importera omaha-händer måste du ha Pokertracker Omaha, dvs inte vanliga Pokertracker. En fråga bara... Jag har kört holdem i ett tag och köpt PT, behöver jag köpa en ny för Omaha (då jag börjat testa även denna pokerform på senare tid)? Citera
DuckyDuck Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 Du borde kunna hitta alla svaren på dina frågor här: http://www.pokertracker.com/forum/index.php om inte annat är det nog ett bra ställe att posta frågor som inte har något svar Citera
Recommended Posts