Gå till innehåll

Får dealern ta mina kort?


KalleAnka

Recommended Posts

  • Svars 79
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det är ju som en servitör skulle komma och plocka din mat för att du inte har besticken i köttbiten när de glider förbi.

Jag antar att du inte ätit buffé på Silja Festival? :)

 

Haha så klockrent! :lol: Har hänt mig några gånger på kryssningar när jag hämtat mat och gått iväg för att hämta öl, då har maten varit borta när man kommit tillbaka. :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår inte riktigt. Kan dealern suga korten direkt det är din tur om du inte skyddat dem? Om man lägger marker på korten innan sin egen tur ger man spelarna som sitter före en rejäl fördel ju.

 

:? ???

 

Hur då fördel? Jag tex lägger ALLTID en marker etc ovanpå mina kort innan det är min tur att agera, jag kollar inte heller på mina kort innan det är min tur. Hur enkelt som helst. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår inte riktigt. Kan dealern suga korten direkt det är din tur om du inte skyddat dem? Om man lägger marker på korten innan sin egen tur ger man spelarna som sitter före en rejäl fördel ju.

 

:? ???

 

Hur då fördel? Jag tex lägger ALLTID en marker etc ovanpå mina kort innan det är min tur att agera, jag kollar inte heller på mina kort innan det är min tur. Hur enkelt som helst. :)

 

Utnyttja den fördelen då.

Lägg en röd marker på vid fold. En grön vid höjning. En svart vid allin.

Kör på i 20 rundor. Sedan kan du byta färg och kanske börja syna ibland med svart.

 

;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...