MacDaddy Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 Vilken site tycker ni är den bästa SNG siten där man antingen får lite bananer lr jobbar mot en bonus. Stars o Prima går bort av diverse anledningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungarne19 Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 Vem bryr sig om SNG det är ju inte ens riktig poker! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 Finns många såna här trådar nu... Full tilt. Bananer+bonus+annat bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 Vafan då för bananer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 sådantmanintefårnämnapåpkerforum.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 Full Tilt utan tvekan. Bonusen på $600 motsvarar exempelvis 42% RB. Det i kombination med bra trafik och en grym klient (särskilt efter updaten igår) gör att det inte finns någon värdig konkurrent. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 sådantmanintefårnämnapåpkerforum.nu Då får du fanimej pm:a mig för jag fattar inte? Men jag tycker om bananer så jag vill gärna ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 8 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 December , 2006 Full Tilt utan tvekan. Bonusen på $600 motsvarar exempelvis 42% RB. Det i kombination med bra trafik och en grym klient (särskilt efter updaten igår) gör att det inte finns någon värdig konkurrent. Får man ut bonusen klumpvis lr får man vänta tillsman klarat av hela bonusen? JAg tänker spela 10+1. Det tar ju typ 1400 sngs innan man är klar o det kanske man aldrig slutför. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Deltaman Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 Klumpvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
butcha Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 Bonusen betalas ut i $20 åt gången. Står säkert nämnt 35 ggr i Full Tilt-tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 EDIT: Jag är trött... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlLee Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 Svårt o multitabla på fulltilt ? när man inte kan köra 1600x 1200 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emil_c Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 sådantmanintefårnämnapåpkerforum.nu Då får du fanimej pm:a mig för jag fattar inte? Men jag tycker om bananer så jag vill gärna ha! Får ju inte prata om bananer på pokerforum.nu men finns ju vissa bananhemsidor som ger tillbaks lite bananskal efter att du ätit bananen... säg att du äter bananer för 100x och sajten ger dig 35% bananskal så får du då (svår matte eller hur) 35 bananskal i slutet av månaden/början på nästa... dessa bananskal kan du sedan lägga in på banken så att säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
butcha Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 Svårt o multitabla på fulltilt ? när man inte kan köra 1600x 1200Inte samma problem med missclicks vid överlapp som vissa andra klienter i alla fall. Dock saknas ju mini-view vilket gör det rätt så jobbigt.Du kan "rotera" bordet så att du får valfri plats, då ser man ju sin hand på alla bord vid 4-tabling åtminstone. Jag saknar mini-view mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 Det här med bananer börjar bli patetiskt. Om Max Cady inte vet än så är det RAKEBACK...Man får ju prata om rakeback i generella ordalag, vilket detta är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 Svårt o multitabla på fulltilt ? när man inte kan köra 1600x 1200 Jag spelar då 12bord utan problem. Överlappning ja. Men vad spelar det för roll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 sådantmanintefårnämnapåpkerforum.nu Då får du fanimej pm:a mig för jag fattar inte? Men jag tycker om bananer så jag vill gärna ha! Får ju inte prata om bananer på pokerforum.nu men finns ju vissa bananhemsidor som ger tillbaks lite bananskal efter att du ätit bananen... säg att du äter bananer för 100x och sajten ger dig 35% bananskal så får du då (svår matte eller hur) 35 bananskal i slutet av månaden/början på nästa... dessa bananskal kan du sedan lägga in på banken så att säga... Hahahaha, det var fanimej det roligaste jag läst på länge! Conspiracy: Dej är det stake i som vågar ta bladet från munnen! Tack! Jag har ju läst trådar där det snackas om det som vi nu mer benämner bananer (host host) här på PF så jag trodde det var nåt annat vi pratade om i den här tråden! För övrigt fattar jag inte att det är förbjudet att diskutera banan-ordet när man kan skriva precis vad man vill i övrigt! Från och med nu bestämmer jag att man inte får nämna orden "hjärter dam" här på PF. Hon skall nu endast benämnas med "flickan med de rosiga kinderna"! För övrigt, vem faaan myntade uttrycket bananer??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Weedobooty Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 Vem bryr sig om SNG det är ju inte ens riktig poker! Underbart! Jag håller med. Jag är glad varenda dag sen jag bestämde mig för att sluta spela bingo-poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 Vem bryr sig om SNG det är ju inte ens riktig poker! Underbart! Jag håller med. Jag är glad varenda dag sen jag bestämde mig för att sluta spela bingo-poker. TILT! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 Okej, har läst forumets policy till rakeback-snacket. Nusseman skriver för övrigt så här: Återigen: Det heter RAKEBACK och ni FÅR diskutera rakeback så länge ni håller er inom givna ramar. Att kalla rakeback bananförsäljning eller något annat fruktrelaterat vidgar INTE ramarna. Sluta med snacket om bananer omgående och kalla det för vad det heter. Det råder inget förbud att diskutera rakeback i forumet, det råder förbud att diskutera personliga rakebackavtal på siter som inte öppet erbjuder rake- eller cash back till alla sina spelare eller där det krävs att avtal sluts med en tredje part. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bibben Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 inne på conspiracys linje, TILT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 Ja, sng är en jävla bingopoker. Tur att jag är bra på bingo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
handmadegod Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 För övrigt, vem faaan myntade uttrycket bananer??? Jag har för mig att det var iremats som kom på det där uttrycket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 För övrigt, vem faaan myntade uttrycket bananer??? Jag har för mig att det var iremats som kom på det där uttrycket Iremats är stabil! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
staris Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Försökte sätta in bananskal på banken idag, men de kastade ut mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts