Clarre Postad 6 Februari , 2005 Rapport Postad 6 Februari , 2005 Idag lyckades jag med bedriften att gå plus trots att jag förlorade två buy-ins och hamnade utanför itm. Jag har nog inte kommit itm sedan hedenhös någon gång förresten. Jag spelade inga cash-games idag. Hur gjorde jag? *lägger till* Det handlar om poker, inga bonusar och jag gick 70 dollar plus. Lägger tråden här eftersom den inte är tillräckligt seriös för Poker Off-Topic Nu får man visst ignorera raden ovan efter QoS trådflytt Citera
vafantroru Postad 6 Februari , 2005 Rapport Postad 6 Februari , 2005 du spela freerolls kanske? Citera
Clarre Postad 6 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2005 du spela freerolls kanske? Inga freerolls Citera
piggeh Postad 6 Februari , 2005 Rapport Postad 6 Februari , 2005 Du sålde sex på närmaste ålderdomshem? Citera
Clarre Postad 6 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2005 Du sålde sex på närmaste ålderdomshem? Det kunde ha varit det, men enligt min förändring ovan så handlade det om poker idag eftersom det är söndag. På söndagar så säljer jag inte sex. Citera
piggeh Postad 6 Februari , 2005 Rapport Postad 6 Februari , 2005 Bad beat jackpot såklart. Han spelade ju inga cash-games sa han. Hmm Citera
quizz_kid Postad 6 Februari , 2005 Rapport Postad 6 Februari , 2005 en uttagen deposit/reload-bonus kanske??? Citera
Clarre Postad 6 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2005 Bad beat jackpot såklart. Lyckats med bad beat jackpot en gång på William Hill faktiskt, på Omaha. Det blev ganska lönsamt Dock ej idag. Man blir synnerligen överaskad när man sitter men JJJJ och potten drar väg åt något annat håll... men det är en annan story. Citera
Clarre Postad 6 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2005 en uttagen deposit/reload-bonus kanske??? Nope, ingen bonus... jag är dock känd, i hushållet åtminstone, som en riktig bonushora. Citera
Matteprof Postad 6 Februari , 2005 Rapport Postad 6 Februari , 2005 Enkelt svar. Du hade ett last longer sidebet som översteg buyin och vann det Citera
Clarre Postad 6 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2005 Enkelt svar. Du hade ett last longer sidebet som översteg buyin och vann det Det där var så bra att det borde vara rätt, men tyvärr är det inte det. Citera
QoS Postad 6 Februari , 2005 Rapport Postad 6 Februari , 2005 Hell yeah, det här är Poker! Lite RP och flytt till Poker OT. - QoS Citera
Clarre Postad 6 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2005 Hell yeah, det här är Poker! Lite RP och flytt till Poker OT. - QoS Jag tänkte undvika att tråden hamnar på senast uppdaterade, men du är da Boss Citera
sherqs Postad 6 Februari , 2005 Rapport Postad 6 Februari , 2005 nån tyckte så synd om dig och skänkte då dig en slant Citera
Clarre Postad 6 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2005 nån tyckte så synd om dig och skänkte då dig en slant Nog har jag tyckt att det är synd om mig många gånger, men det var inte heller anledningen till att jag gick plus idag. Citera
Che Postad 6 Februari , 2005 Rapport Postad 6 Februari , 2005 du hr ett slött välbetalt arbete som du spelar poker på? Citera
Trolldeg Postad 6 Februari , 2005 Rapport Postad 6 Februari , 2005 1. Sidan buggade och du fick pengar när du signa upp istället för tvärtom. 2. Sidan hade tröstpris till den stackarn som åker ut först i två turneringar irad? Citera
Clarre Postad 6 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2005 du hr ett slött välbetalt arbete som du spelar poker på? Det skulle vara hur lysande som helst, men tyvärr uppskattar inte mina chefer surfande och poker på arbetstid. Lönen kan vi också diskutera... men det står det mer om under en annan tråd som handlade om att ta examen. Citera
Clarre Postad 6 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2005 1. Sidan buggade och du fick pengar när du signa upp istället för tvärtom. 2. Sidan hade tröstpris till den stackarn som åker ut först i två turneringar irad? 1. Om jag hittar en sån bugg så lovar jag att tala om det för er andra... eller sälja informationen dyrt till pokersajten. 2. I wish Citera
chcar Postad 6 Februari , 2005 Rapport Postad 6 Februari , 2005 Du kan ha spelat på Pacific, som buggar ur titt som tätt. I går spelade jag en turnering där, vi var väl knappt hälften kvar då turneringen plötsligt frös. Några minuter senare fick jag pengar in på kontot - de hade helt enkelt delat prissumman lika mellan de återstående spelarna. Citera
Clarre Postad 6 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2005 Du kan ha spelat på Pacific, som buggar ur titt som tätt. I går spelade jag en turnering där, vi var väl knappt hälften kvar då turneringen plötsligt frös. Några minuter senare fick jag pengar in på kontot - de hade helt enkelt delat prissumman lika mellan de återstående spelarna. Jag undviker att spela på Pacific av några anledningar... Citera
Clarre Postad 6 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2005 Drar till med ordet Bounty? Det var inga bounties Imorgon återkommer jag med någon ledtråd och utlyser något litet litet pris som kan indrivas vid något framtida PF live... hoppas att jag har en bankroll som tål nästa PF live Nu ska jag hoppa ner i sängen och sova lite. Citera
thorin Postad 6 Februari , 2005 Rapport Postad 6 Februari , 2005 • Du hade stakat någon som kom ITM • Du höll i turneringen Citera
Recommended Posts