Gå till innehåll

Gåta, utanför ITM i 2 turneringar, men plusresultat?

Recommended Posts

Postad

Idag lyckades jag med bedriften att gå plus trots att jag förlorade två buy-ins och hamnade utanför itm. Jag har nog inte kommit itm sedan hedenhös någon gång förresten.

Jag spelade inga cash-games idag. Hur gjorde jag?

*lägger till* Det handlar om poker, inga bonusar och jag gick 70 dollar plus.

Lägger tråden här eftersom den inte är tillräckligt seriös för Poker Off-Topic ;-)

Nu får man visst ignorera raden ovan efter QoS trådflytt :-)

Postad
Du sålde sex på närmaste ålderdomshem? :roll:

Det kunde ha varit det, men enligt min förändring ovan så handlade det om poker idag eftersom det är söndag. På söndagar så säljer jag inte sex. ;-)

Postad
Bad beat jackpot såklart.

Lyckats med bad beat jackpot en gång på William Hill faktiskt, på Omaha. Det blev ganska lönsamt :-) Dock ej idag.

Man blir synnerligen överaskad när man sitter men JJJJ och potten drar väg åt något annat håll... men det är en annan story.

Postad
nån tyckte så synd om dig och skänkte då dig en slant :lol:

Nog har jag tyckt att det är synd om mig många gånger, men det var inte heller anledningen till att jag gick plus idag.

Postad
du hr ett slött välbetalt arbete som du spelar poker på?

Det skulle vara hur lysande som helst, men tyvärr uppskattar inte mina chefer surfande och poker på arbetstid. Lönen kan vi också diskutera... men det står det mer om under en annan tråd som handlade om att ta examen.

Postad
1. Sidan buggade och du fick pengar när du signa upp istället för tvärtom.

2. Sidan hade tröstpris till den stackarn som åker ut först i två turneringar irad?

1. Om jag hittar en sån bugg så lovar jag att tala om det för er andra... eller sälja informationen dyrt till pokersajten. ;-)

2. I wish

Postad

Du kan ha spelat på Pacific, som buggar ur titt som tätt.

I går spelade jag en turnering där, vi var väl knappt hälften kvar då turneringen plötsligt frös. Några minuter senare fick jag pengar in på kontot - de hade helt enkelt delat prissumman lika mellan de återstående spelarna.

Postad
Du kan ha spelat på Pacific, som buggar ur titt som tätt.

I går spelade jag en turnering där, vi var väl knappt hälften kvar då turneringen plötsligt frös. Några minuter senare fick jag pengar in på kontot - de hade helt enkelt delat prissumman lika mellan de återstående spelarna.

Jag undviker att spela på Pacific av några anledningar...

Postad
Drar till med ordet Bounty?

Det var inga bounties :-)

Imorgon återkommer jag med någon ledtråd och utlyser något litet litet pris som kan indrivas vid något framtida PF live... hoppas att jag har en bankroll som tål nästa PF live ;-)

Nu ska jag hoppa ner i sängen och sova lite.