pisak84 Postad 7 December , 2006 Rapport Share Postad 7 December , 2006 sånt här kan få en riktigt riktigt deprimerad.... ** Game ID 1074977002 starting - 2006-12-08 02:58:28 ** Faoiltiama [Hold 'em] (3.00|6.00 No Limit - Cash Game) Real Money - alias_pok64 sitting in seat 1 with $454.20 - pisak84 sitting in seat 2 with $1614.00 [Dealer] pisak84 posted the small blind - $3.00 alias_pok64 posted the big blind - $6.00 ** Dealing card to pisak84: , pisak84 raised - $25.00 alias_pok64 raised - $44.00 pisak84 raised - $177.00 alias_pok64 raised - $310.00 pisak84 raised - $443.00 alias_pok64 went all-in - $150.20 pisak84 folded alias_pok64 mucks: alias_pok64 wins $903.20 from the main pot End of game 1074977002 Hur fan kan en disconnect komma så jävla vältajmad... jag svär att jag tryckte in call any DIREKT efter att jag tryckt på sista raisen... skulle för övrigt kosta mig runt 17 dollar att syna hans all in där i 900 potten... oirenoiegonerignoineroignoienoringonioergnioniongenerio Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blaabar Postad 7 December , 2006 Rapport Share Postad 7 December , 2006 uschdå den va trist. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdis Postad 7 December , 2006 Rapport Share Postad 7 December , 2006 Lider verkligen med dig!! Varför ställer du inte in vid sista rr? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 7 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2006 trodde en miniraise skulle täcka han där, men 17 dollar extra hade han typ.. oavsett pengarna är ju uppenbarligen på väg in så... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 7 December , 2006 Rapport Share Postad 7 December , 2006 trodde en miniraise skulle täcka han där, men 17 dollar extra hade han typ.. oavsett pengarna är ju uppenbarligen på väg in så... Hade han varit en ärlig människa hade han sett att du var Disconnectad och enbart synat och checkat ner till Rivern. Nu är han ingen ärlig människa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 7 December , 2006 Rapport Share Postad 7 December , 2006 trodde en miniraise skulle täcka han där, men 17 dollar extra hade han typ.. oavsett pengarna är ju uppenbarligen på väg in så... Hade han varit en ärlig människa hade han sett att du var Disconnectad och enbart synat och checkat ner till Rivern. Nu är han ingen ärlig människa Checkar man ner där är man kanske ärlig, men man är jävligt idiotisk osså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 7 December , 2006 Rapport Share Postad 7 December , 2006 trodde en miniraise skulle täcka han där, men 17 dollar extra hade han typ.. oavsett pengarna är ju uppenbarligen på väg in så... Hade han varit en ärlig människa hade han sett att du var Disconnectad och enbart synat och checkat ner till Rivern. Nu är han ingen ärlig människa Checkar man ner där är man kanske ärlig, men man är jävligt idiotisk osså.. No doubt about it. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 8 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 December , 2006 HAH! där kommer piken tack vare min andra tråd... ja mitt thailänska internet suger röv vissa dagar... helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drew tha hustler Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 trodde en miniraise skulle täcka han där, men 17 dollar extra hade han typ.. oavsett pengarna är ju uppenbarligen på väg in så... Hade han varit en ärlig människa hade han sett att du var Disconnectad och enbart synat och checkat ner till Rivern. Nu är han ingen ärlig människa Skulle vilja träffa honom eller henne som skulle vara så ärlig. Tror knappt att det finns några sådana, speciellt inte bland giriga pokerspelare. There's no hope for humanity Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 Vad yrar ni om? När ska han hinna se att Pisak va disconnectad? När Pisak gör sin sista reraise är han ju uppenbarligen inte disconnectad, och direkt efter det går ju killen allin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 Precis. Hur fan ska han kunna checka när han är all-in? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MarcusK Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 Vad är det för site som saknar disconection protection? Har du använt upp alla? Nu är jag förståss osäker på om jag vet vad jag pratar om men det brukar ju stå något som "you have 2 of 2 all ins available" . Har inte alla siter det? Vilka har inte? Jag har tagit förgivet att alla har det men blir nu osäker . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 Vad är det för site som saknar disconection protection? Har du använt upp alla? Nu är jag förståss osäker på om jag vet vad jag pratar om men det brukar ju stå något som "you have 2 of 2 all ins available" . Har inte alla siter det? Vilka har inte? Jag har tagit förgivet att alla har det men blir nu osäker . De flesta NL-bord på Stars har inte det, kanske till och med alla nu när jag kollar lite snabbt. Dock så får man 60 eller 90 sekunder extra "betänktetid" om man blir disconnectad. Det är jävligt skönt att slippa folk som rycker sladden när de inte orkar syna ett stort bet. Dock är tråkigt när sånt här händer, då vill man ha det. Jag hade blivit skogstokig om det hänt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 Saknas bara att du får kontot låst pga en sån uppenbar chipdump. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 Jag skulle spy! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pwned Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 fy fan,lider med dej,surt som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EL_FishkO Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 Den hade inte stått ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerRäven Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 Men tänk om han satt med AK och floppen hade kommit KK3, följt av 3 och 10. Då hade du ändå förlorat och därmed sparade du ju 17 dollar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 Men tänk om han satt med AK och floppen hade kommit KK3, följt av 3 och 10.Då hade du ändå förlorat och därmed sparade du ju 17 dollar Mm och tänk om just det där syn-musklicket, genom fjärilseffekten orsakat en enorm orkan över New York som den amerikanska regeringen sett som en terroristattack och därmed förklarat världskrig varvid jorden förintats...tänk om Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts