Legins Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Morsning! Jag är relativt ny på poker och undrar över en situation jag hamnade i idag. Turbo sng på Cd-poker 6-mana low limit 3kvar blinds 150/300 fi1 ca 1700 fi2 ca 2500 hero ca 1800 jag på knappen fi 1 fold fi 2 syn!? jag sitter på knekt ess off ställer utan att fundera. Finns det något annat än pusch här ? Fi vissar par i knektar och vinner. Mvh Legins Citera
Gäst Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Rätt! Med 6BB måste du pusha här. ---------- jag sitter på knekt ess off Bara jag som tycker detta låter obehagligt Swartling-inspirerat "Ess Knekt off, den går i mucken" Citera
Legins Postad 7 December , 2006 Författare Rapport Postad 7 December , 2006 Tack då var det inte hellt fel då, yippi ! har åkt ur på bubblan i dom senaste 5sng jag spelat det är lite frustrerande faktiskt. Finns det sng`s utan bubbla det skulle vara ganska nice. Citera
Recommended Posts