Gå till innehåll

B2B är ju riggat, inte ett snack om saken!


mgps

Recommended Posts

jag slutar spela på b2b för alltid nu.

 

det är riggat, inte ett snack om saken.

 

har 40000 händer där nu och det är alldeles för ofta stora par möts, man blir 2-outad eller andra mriakelträffar samt att man träffar set mot set osv.

 

liksom, spelar man på stars, ultimatebet osv så känns det som att spela livepoker ungefär, man får kort i den takt man förväntar sig men b2b är ju bar löjligt.

 

 

hela, hela, hela tiden. rigg, rigg, rigg.

 

 

jag har ebgärt alla mina HHs från b2b hemskickade, får se om de går med på det.

 

jag har alltid tyckt det är trams med rigg och jag tror inte alla sidor är dte men b2b är fanimig ett skämt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller med dig helt och hållet. Spelar en del femkortspoker där. Spelat i snitt 1 timme/dag under 1,5 år. Bl.a har följande hänt. Jag har fått straight flush på given 3 gånger, vid bord jag suttit vid har det hänt totalt 11 gånger. Fått ett 15tal fyrtal på given under perioden. Förlorat med fyrtal 2 gånger. En gång med ess som gav en bbj förvisso men bara på 100euro.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Heh, jag har lirat alldeles för lite på b2b för att ha nån åsikt om nätverket, men något jag på senare tid börjat inbilla mig är att vissa sajter kör med en cashout rigg :oops:

 

Tycker man åker på otroliga badbeats efter att ha cashat ut en slant.

 

Det är därför som du ska göra en liten insättning precis efter att du cashat ut. För då slår insättningsriggen in. Testa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Heh, jag har lirat alldeles för lite på b2b för att ha nån åsikt om nätverket, men något jag på senare tid börjat inbilla mig är att vissa sajter kör med en cashout rigg :oops:

 

Tycker man åker på otroliga badbeats efter att ha cashat ut en slant.

Cashoutriggen är väl nästan lika uppenbar som nybörjar-riggen som 90% av nätverken använder sig av.

 

B2B är ett lustigt hak, jag och en polare spenderade stor del av vår start inom nätpoker på just B2B.

Helt sjukt var riggat den sidan är, bara att hålla med!

Alla drag sitter alldeles för ofta, plockar man KK för andra gången så ska man bara fråga sig vem utav motståndarna som har AA.

 

En bra uppfostran på B2B gör dock att man lär sig att spela dragen väldigt agressivt och försvarar alltid sitt floppstål väl. Så när jag nu har lämnat sidan låter jag dom vara som ett tack för att jag blivit halvhyfsad på poker.

Men fan vad många tiltade timmar man har spenderat på det där nätverket! Helt sjukt åt det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...