Gå till innehåll

$22/180manna tävling Lördag 13 Jan 21:00


thefman

Recommended Posts

  • Svars 981
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kul grej. Synd att man slarvade på krogen istället ;)

Fick ju ändå inget sällskap hem..

 

Nästa lördag igen? Starta någon slags serie vore ju enormt kul.

 

cheers.

 

Jo serie är jag på. Ska fnurpa lite på upplägg o så. Kom gärna med tipps. Man kanske skulle kunna ha divisioner där man spelar $4.4/180-$22/180?

 

Så splittar man prispotten på några placeringar. Typ top3 av 20 eller så.

 

Jag är gärna med i "lilla ligan".

Alla veckodagar passar efter ca 20-21-tiden med reservation för krogbesök.

 

Kan man inte ha separata bettingprispotter istället?

Blir annars lätt att ena ligan sponsrar den andre och även det skulle vara rätt %-mässigt blir det gnäll tror jag...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo serie är jag på. Ska fnurpa lite på upplägg o så. Kom gärna med tipps. Man kanske skulle kunna ha divisioner där man spelar $4.4/180-$22/180?

 

Så splittar man prispotten på några placeringar. Typ top3 av 20 eller så.

 

Jo en serie vore absolut intressant ! Inte omöjligt alls att jag skulle vara på en sådan idé :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan onsdag tom fredag. Är på vilken som helst av dessa dagar.

 

Jag tror Torsdag passar rätt bra. Så kan man få en ny chans på lördag ifall det finns intresse!

 

jm_j:

Jag är gärna med i "lilla ligan".

Alla veckodagar passar efter ca 20-21-tiden med reservation för krogbesök.

 

Kan man inte ha separata bettingprispotter istället?

Blir annars lätt att ena ligan sponsrar den andre och även det skulle vara rätt %-mässigt blir det gnäll tror jag...

 

Man skulle kunna köra 2-3 dagar i veckan med start 21:00. Så delar man det totala antalet deltagare i tre delar, $4.4, $11 och $22. Antingen lottar man vilken division som vardera spelare börjar i eller så börjar alla från lägsta och sedan avancerar den övre hälften till $22 osv efter första omgången.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka är sugna på ett race nu i veckan? Har tid alla dagar förutom idag och på tisdag. 4st $22/180 med $50 bet känns fint.

 

 

Jag är gärna på, bara du inte knäcker mina kungar med par i femmor som du gjorde i en SnG i morse... Kan alla kvällar denna vecka.

 

kul att höra att femmorna stog =D Kan dock inte lova att det inte händer igen hehe...

 

Hoppas på att du vill vara med ialla fall =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill gärna vara med men jag är rädd att jag ska trebarrelbluffa bort stacken som chipetta mot chiptvåan. Såg du den handen Thefman? :)

 

hehe jadå 48 offsuit var det va? åttan i klöver om jag minns rätt.

 

Jag såg inte hur handen utspelades hörde bara polaren på telefonen säga "OJ där fuckade han ur! Stacken blåste bort bara!"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan onsdag tom fredag. Är på vilken som helst av dessa dagar.

 

Jag tror Torsdag passar rätt bra. Så kan man få en ny chans på lördag ifall det finns intresse!

 

jm_j:

Jag är gärna med i "lilla ligan".

Alla veckodagar passar efter ca 20-21-tiden med reservation för krogbesök.

 

Kan man inte ha separata bettingprispotter istället?

Blir annars lätt att ena ligan sponsrar den andre och även det skulle vara rätt %-mässigt blir det gnäll tror jag...

Man skulle kunna köra 2-3 dagar i veckan med start 21:00. Så delar man det totala antalet deltagare i tre delar, $4.4, $11 och $22. Antingen lottar man vilken division som vardera spelare börjar i eller så börjar alla från lägsta och sedan avancerar den övre hälften till $22 osv efter första omgången.

 

Låter bra/helt ok.

Lördagen passar bra som speldag med krogreservation..

Blir det en tidig krogrunda så är de ifs EV+ för resten av er...

Men lär inte förbättra min -25% ROI enligt Sharkscope :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...