Snaso Postad 6 December , 2006 Rapport Share Postad 6 December , 2006 första handen i turneringen, ni vet ingenting om spelaren. Stackar 1k, blinds 5/10 jag plockar upp 1010 på knappen. Utg raisar till 50 alla foldar till mig som raisar 175, utg synar. Flopp 2x 3c 9c Han bettar direkt ut 250 Vad gör ni här? Skriver i vitt vad jag gjorde Jag raisar till 500 varpå han ställer in, jag hittar folden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AbuseYourDNA Postad 6 December , 2006 Rapport Share Postad 6 December , 2006 Vik. Syna bara pf. Fold är bättre än reraise pf. Just my two cents. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 6 December , 2006 Rapport Share Postad 6 December , 2006 Usch, ingen trevlig sits. Utan read så hittas nog folden där. Visst kan han sitta på lägre par men det känns rätt osannolikt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trollkarlen Postad 6 December , 2006 Rapport Share Postad 6 December , 2006 Given syn! Killen har en konstigt behov av att alltid vinna första handen i turneringar och gör därför alltid allt för att göra det, med andra ord så kan han ha vad som helst på handen och i de flesta fall leder du så syna och gör slut på hans lidande! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts