koboy Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 jag har fortfarande inte fått min mp3 spelare:cry: Citera
SouthEast Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Tack till FTP för min T-shirt som jag fick med posten idag. Vann den i decembers ranking. Citera
TotalFarsa Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Tack till FTP för min T-shirt som jag fick med posten idag.Vann den i decembers ranking. Fick min Stress Release Guy med posten idag. Lilltjejen har redan hunnit lattja med den /TF Citera
DuckyDuck Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 Jag tar och kollar om jag kan få tag på ngn på FTP imorgon och se vad som händer. Fick du några svar? Citera
wmaster Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 FTP tidigare:Förresten, är det ngn som fått wmvfiler att fungera på sin mp3spelare? =) Tror det bara är .amv-filer som fungerar Citera
kjell-fr Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 FullTillt representanten var inne i forumet idag, med väljer fortfarande att knipa käft. Citera
DuckyDuck Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 Fast han/hon skickade PM i alla fall. Jag fick ett Citera
Hyler Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 Jag fick ett Jag med, att jag "placerat mig" i frirullerankingen och kunde välja vinst, men inget om vilken plats, men det kanske är jobbigt att räkna fram om man ska räkna bort alla utomstående som snikade sig in. Två fjärdeplatser. Citera
DuckyDuck Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 Jag med, att jag "placerat mig" i frirullerankingen och kunde välja vinst, men inget om vilken plats, men det kanske är jobbigt att räkna fram om man ska räkna bort alla utomstående som snikade sig in. Två fjärdeplatser. Jag frågade i PM till FTP representanten men fick inget svar på hur 10-top listan såg ut. Få se om dom postar den här till slut. 1a, 5a, 5a (tror jag det var) räckte till en Bad Beat Stress Guy. Problemet med listan var tydligen alla icke nordbor som spelade. Citera
Full Tilt Poker Postad 16 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 16 Februari , 2007 Här kommer topplistan för januari månads ranking. Tyvärr, var det knappt 20% av alla som placerat sig som var forumiter. Detta gör att vi i framtiden måste hitta nya vägar för liknande kampanjer. Topplistan 1. kjell-fr 2. jojje44 3. comet15 ------------ 4. TopShark 5. KenHag 6. DuckyDuck 7. hendeselv 8. jm_j 9. fluffkorv 10. Hyler Topp 3 vann likt föregående månad en 2GB MP3-spelare. 4-10 vinner valfri goodie ur forumets Full Tilt-sortiment. Med vänliga hälsningar Full Tilt Poker Citera
jojje44 Postad 7 Mars , 2007 Rapport Postad 7 Mars , 2007 Någon som har fått sin MP3-spelare ännu? Citera
DuckyDuck Postad 7 Mars , 2007 Rapport Postad 7 Mars , 2007 Någon som har fått sin MP3-spelare ännu? Det är nog ingen som har fått något alls ännu. Ser man till tidigare utskick kan du räkna med att få den omkring 1 april. Det är tydligen jättesvårt att skicka saker för forumrankningarna. Citera
Full Tilt Poker Postad 8 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2007 Det var lite strul med utskicken även denna gång. Dock vet jag nu att de har gått iväg. Populärast verkar av någon anledning Bad Beat Stress Guy vara Med vänliga hälsningar Full Tilt Poke Citera
jojje44 Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 Någon som har fått sin MP3-spelare ännu? Fick den idag. Tack så mycket FullTilt! Citera
Hyler Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 Dock vet jag nu att de har gått iväg. Populärast verkar av någon anledning Bad Beat Stress Guy vara Jupp, min kom nu på fredagen. Han står här på hyllan och grimaserar. Citera
Recommended Posts