Jugge Postad 10 Januari , 2007 Rapport Postad 10 Januari , 2007 har förgäves letat efter det men det verkar inte finnas nåt för timebank. Testade ett script vars uppgift är att automatiskt reggar en för sngs, även efter antal minuter om man så vill. Synd att det inte funkade för det är nästan ett måste om man ska köra 10+ samtidigt (om man inte har två skärmar). Citera
olleolle Postad 10 Januari , 2007 Rapport Postad 10 Januari , 2007 Det borde vara röststyrt. Går det? Finns det? http://www.multitablehelper.com/ Den ska klara röststyrning på Party. Edit: Jag tjackade det programmet förut, minns jag nu, men testade aldrig röstgrejen... Citera
olleolle Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 säg inte att du kör 20 bord med musen? måste bli grymt jobbigt. Du bara MÅSTE pröva köra med hotkeys för action-buttons. Ladda först ner denna fil: http://www.overcards.com/wiki/moin.cgi/BetPot?action=AttachFile&do=get&target=BetPot-v0.2b.zip Jag la till ett script för allin och för raise button (vilka du lägger in i scriptet): Sen kan du ju ändra tangenterna efter eget behag. Testar på Stars nu. Men jag gör nog fel. Jag har valt "Popup table whenever user action is required". Men jag måste ändå klicka på bordet innan jag kan använda mina hot keys. Så ska det väl icke vara? Citera
Gäst Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 Testar på Stars nu. Men jag gör nog fel. Jag har valt "Popup table whenever user action is required". Men jag måste ändå klicka på bordet innan jag kan använda mina hot keys. Så ska det väl icke vara? Klicka i "single click table activations" eller vad det nu heter. Citera
olleolle Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 Klicka i "single click table activations" eller vad det nu heter.Den har jag också iklickad. Men hot-key-klickningarna verkar inte nå fram till pokerfönstret, såvida jag inte själv har aktiverat det med musen först. Citera
Gäst Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 Den har jag också iklickad. Men hot-key-klickningarna verkar inte nå fram till pokerfönstret, såvida jag inte själv har aktiverat det med musen först. Hmm...konstigt. Vilket script kör du med? Citera
olleolle Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 Hmm...konstigt. Vilket script kör du med? http://www.overcards.com/wiki/moin.c...tPot-v0.2b.zip (Det som Jugge länkade till tidigare i tråden.) Så har jag moddat det på detta vis: ~enter:: Pot(getid(), 100) RaiseStars(getid()) return ~up:: AlterAmount(getid(),"up") return down:: AlterAmount(getid(),"down") return left:: Fold(getid()) return right:: RaiseStars(getid()) return ctrl:: Call(getid()) return ~MButton:: Pot(getid(),"1 1 1 1", 0.2, "ssnl", 0) return ;~RButton:: ;Pot(getid(),"0.75 0.75 0.66 0.66", "smallblind", "ssnl", 0) ;return ~WheelUp:: AlterAmount(getid(),"up") return ~WheelDown:: AlterAmount(getid(),"down") return Citera
punkis Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 HUR installerar man dessa skript??? Och finns det inte något prog som hjälper en att öppna borden? Citera
Recommended Posts