CarlLee Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Dags att multitabla ordentligt, några tips på hur man kan gör det smidigast möjligast? Citera
CarlLee Postad 5 December , 2006 Författare Rapport Postad 5 December , 2006 Varit på toa nu innan, borde ju vara +ev Citera
DaPine87 Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 minst 2 skärmar, lobbyn på separat skärm. Piss och skit innan, drick inte medans du lirar så du blir pissnödig. Inte msna eller surfa. Fixa playlist innan. Stäng av telefonen.. Typ Citera
CarlLee Postad 5 December , 2006 Författare Rapport Postad 5 December , 2006 hehe jo det har jag. 7 uppe so far.. msn måste man ju., ska ju vara lite utmaning ingen ringer nog nu såhär dags Citera
darvartagan Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 lycka till.. berätta hur många du kom upp i Citera
CarlLee Postad 6 December , 2006 Författare Rapport Postad 6 December , 2006 "bara" 16 första gången och 10% roi, ska lägga in det här programmet som gör att man får timebank automatiskt innan jag kör nytt försök Citera
CarlLee Postad 6 December , 2006 Författare Rapport Postad 6 December , 2006 Svar ja. Fan autotimebank finns bara för party.. Eller? Citera
Cyntax Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Svar ja. Fan autotimebank finns bara för party.. Eller? Det ska finnas ett program som gör så att du inte blir sitting out ifall du missar att aggera.Hjälp Carl att hitta det, för jag hittar inte... Citera
CarlLee Postad 6 December , 2006 Författare Rapport Postad 6 December , 2006 Andra gången gick det bättre, 15 bord 50% ROI Har lagt till några hotkeys som gör det hela mindre stressigt. Finnes på twoplustwo och overcards.com Citera
handmadegod Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Andra gången gick det bättre, 15 bord 50% ROI Har lagt till några hotkeys som gör det hela mindre stressigt. Finnes på twoplustwo och overcards.com 50% ROI är ju grymt bra Citera
Jugge Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 vilket script använder du? jag har ett som funkar riktigt bra. Timebank skulle jag också vilja ha. Dock tycker jag att det oftast går åt helvete när man kör för många bord, omöjligt att läsa folk ju. Citera
CarlLee Postad 6 December , 2006 Författare Rapport Postad 6 December , 2006 Mitt script gör att jag bara behöver trycka en gång för att bli reggad. Och det stoppar popupfönsterna på pstars. Var lite andra grejer med som jag inte testat än. Vad gör ditt ? Citera
DaPine87 Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 vilket script använder du? jag har ett som funkar riktigt bra. Timebank skulle jag också vilja ha. Dock tycker jag att det oftast går åt helvete när man kör för många bord, omöjligt att läsa folk ju. I SnGs behöver man typ inte läsa folk Citera
DaPine87 Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 CarlLee: Skulle va schysst om du ville berätta vad för script du använder och länka till vart man hittar dem Man vart ju lite sugen att mega multitabla igen Citera
emilio_15 Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 24st på stars har jag kört några gånger,är egentligen inte så svårt! Se till att hålla alla bord på en skärm iaf, om du har möjlighet lägger du lobbyn på andra skärmen som pajn sa. Citera
CarlLee Postad 6 December , 2006 Författare Rapport Postad 6 December , 2006 CarlLee: Skulle va schysst om du ville berätta vad för script du använder och länka till vart man hittar dem Man vart ju lite sugen att mega multitabla igen här: http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Board=singletable&Number=7731287&Searchpage=1&Main=7731287&Words=-re+handsome&topic=&Search=true#Post7731287 och på overcards.com - autohotkey Citera
SirEklund Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Du lär ju aldrig kunna spela en live turnering i livet... kommer ju dö av tristess vid bordet när tempot minskas 50x Citera
Jugge Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 säg inte att du kör 20 bord med musen? måste bli grymt jobbigt. Du bara MÅSTE pröva köra med hotkeys för action-buttons. Ladda först ner denna fil: http://www.overcards.com/wiki/moin.cgi/BetPot?action=AttachFile&do=get&target=BetPot-v0.2b.zip Jag la till ett script för allin och för raise button (vilka du lägger in i scriptet): enter::RaiseStars(getid()) return del:: Pot(getid(), 100) return Sen kan du ju ändra tangenterna efter eget behag. Citera
Cyntax Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Det borde vara röststyrt. Går det? Finns det? Citera
Jugge Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 hehe! det vore nåt... men man kan ju skaffa gamepad så blir det lite som att spela tv-spel. Citera
CarlLee Postad 7 December , 2006 Författare Rapport Postad 7 December , 2006 Tackar Jugge! Ska pröva det Citera
sorkenkk Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Min finaste svit för multitejbling är 30 bord 6.5$ turbo på Stars med 53,33% ITM och 142% ROI :] Alltså en gång bara då. Då använde jag inga script eller något sånt och körde bara en skärm med 1792x1344 upplösning. La alla bord i fyra hörn så man kunde markera varje bord om man skulle få problem med sit out osv. Citera
Cyntax Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Min finaste svit för multitejbling är 30 bord 6.5$ turbo på Stars med 53,33% ITM och 142% ROI :] Alltså en gång bara då. Då använde jag inga script eller något sånt och körde bara en skärm med 1792x1344 upplösning. La alla bord i fyra hörn så man kunde markera varje bord om man skulle få problem med sit out osv. Najjs, $277 på ca 1 timma då? Citera
Gäst Postad 10 Januari , 2007 Rapport Postad 10 Januari , 2007 Ingen som vet något script till Stars som aktiverar timebank automtiskt? Jag VET att jag har sett folk använda det men jag hittar inget... Citera
Recommended Posts