Gå till innehåll

SNG: Testa 20+ bord, tips?


CarlLee

Recommended Posts

CarlLee: Skulle va schysst om du ville berätta vad för script du använder och länka till vart man hittar dem :) Man vart ju lite sugen att mega multitabla igen :P

 

här: http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Board=singletable&Number=7731287&Searchpage=1&Main=7731287&Words=-re+handsome&topic=&Search=true#Post7731287

 

och på overcards.com - autohotkey

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

säg inte att du kör 20 bord med musen? :shock: måste bli grymt jobbigt. Du bara MÅSTE pröva köra med hotkeys för action-buttons. Ladda först ner denna fil: http://www.overcards.com/wiki/moin.cgi/BetPot?action=AttachFile&do=get&target=BetPot-v0.2b.zip

 

Jag la till ett script för allin och för raise button (vilka du lägger in i scriptet):

 

enter::

RaiseStars(getid())

return

 

del::

Pot(getid(), 100)

return

 

Sen kan du ju ändra tangenterna efter eget behag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min finaste svit för multitejbling är 30 bord 6.5$ turbo på Stars med 53,33% ITM och 142% ROI :] Alltså en gång bara då.

 

Då använde jag inga script eller något sånt och körde bara en skärm med 1792x1344 upplösning. La alla bord i fyra hörn så man kunde markera varje bord om man skulle få problem med sit out osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min finaste svit för multitejbling är 30 bord 6.5$ turbo på Stars med 53,33% ITM och 142% ROI :] Alltså en gång bara då.

 

Då använde jag inga script eller något sånt och körde bara en skärm med 1792x1344 upplösning. La alla bord i fyra hörn så man kunde markera varje bord om man skulle få problem med sit out osv.

Najjs, $277 på ca 1 timma då?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...