Myssion Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 nu kommer jag säkert bli bannad för denna loooooooooooool!!! Fan nu blev det svårt... röstar jag på gdaily eller tetris?? Citera
Loveless Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Jag sympatiröstar på KF's apa! Citera
kfluffie Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Jag sympatiröstar på KF's söta gulliga koala som är en björn eller nalle, what ever suits you, hur som helst så är det inte en apa och jag önskar att alla borde göra som mig och förstå det och hädanefter inte hänvisa KF's koala till eller som en APA!!!!! FYP! Citera
bzkt Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 tetris är min nya idol och har självklart min röst! Koalan (Phascolarctos cinereus) är ett australiensiskt trädlevande pungdjur. Det är alltså en pungdjursapa Citera
kfluffie Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Apor bor i träd. vsb. Många fåglar, ormar, spindlar, sengångare, kattdjur, grodor etc. etc. lever också i träd mer eller mindre (precis som koalor) så jag antar att de också är apor?! Lär ju bli lite omskrivning av läroböckerna på typ SLU och grejor! Mvh, KF! Citera
Loveless Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Ja, får väl bli så. Kan inte se hur de kan argumentera emot mitt starka bevis. Citera
Myssion Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Alltså... vad är problemet? Det är en apa. Se Wikipedia. Citera
cheunce Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Perfekt. Tycker att du med den avataren på ett exceptionellt pricksäkert sätt lyckas med att fånga vad julen egentligen handlar om. wp, nh, gg. Vet inte men kanske en "liten" bit av min bitterhet lyser igenom Citera
Loveless Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Alltså... vad är problemet? Det är en apa. Se Wikipedia. Citera
Myssion Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Good Wheel, everybody, here's a wheel-pat in advance: Citera
Bikern Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Good Wheel, everybody, here's a wheel-pat in advance: Hypnotize... Fina julpaket det där.... Citera
Dooken Postad 6 December , 2006 Författare Rapport Postad 6 December , 2006 Nu har kappvändaren Dooken bytt sida igen.. Nu tyckte jag så synd om KF och hans ap.. koala att jag nu röstar på KF! BTW? Vad har hänt på b2b? Alla spelare suger ju skitmycket på 1/2 Efter att klickat på länken till wikipedia blev Dooken kär i världens sötaste koala, fan va blödig jag är men visst är den lille sovande jävlen söt!!! Citera
Knapp_0 Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Hittade inte Gdaily bland de anmälda bidragen. Hans avatar är både logisk och konsekvent. Och..., sen är man besparad hans orginal-avatar (för alltid ) Oops: såg att han var med. Sorry. Citera
Albin72 Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Kanske blir fusk med dubbla luvor? Citera
9-LIVES Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Kanske blir fusk med dubbla luvor? Fin katt, men min är snyggare! nu kommer jag säkert bli bannad för denna LOL Citera
martin_den1 Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Givetvis är jag vinnaren då jag haft Asbjörn sen min dag 1 här på pf! Citera
sexyterran Postad 19 November , 2008 Rapport Postad 19 November , 2008 satte en mössa på min snorlax. ska väl räcka för att plocka hem alltihop? itm iaf? Citera
Dead-Inside Postad 19 November , 2008 Rapport Postad 19 November , 2008 satte en mössa på min snorlax. ska väl räcka för att plocka hem alltihop? itm iaf? Nekroaward om inte annat. Citera
FreePlopp Postad 19 November , 2008 Rapport Postad 19 November , 2008 satte en mössa på min snorlax. ska väl räcka för att plocka hem alltihop? itm iaf? And the game is on. Bad santa is coming to town... Citera
skaz Postad 19 November , 2008 Rapport Postad 19 November , 2008 satte en mössa på min snorlax. ska väl räcka för att plocka hem alltihop? itm iaf? Får min vote! Citera
brainslicer Postad 19 November , 2008 Rapport Postad 19 November , 2008 wtf, jag som gjorde en ny just, måste jag börja gimpa nu igen? eller fantisera det är slaskig snö som traktorn kört över? Citera
Recommended Posts