wheelinho Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 hitta en guldgruva lite dålig trafik dock, 3 blind nivåer bara och tror knappast PT stödjer blip. men men, fisk finns det =) lite synd att man inte kan ta ut mynten man vinner bara men man får ju mkt roligt på blip att göra Citera
sulla Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Jag har en med, solitaire (harpan), det finns installerat på alla windows, kräver ingen registrering, och torskar du är det bara att reloada tills du vinner. Grymt flow liksom Citera
Kometen Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Vad ska du göra med alla mynt du vinner i denna guldgruva men inte kan ta ut då? Citera
wheelinho Postad 4 December , 2006 Författare Rapport Postad 4 December , 2006 Vad ska du göra med alla mynt du vinner i denna guldgruva men inte kan ta ut då? Kostar ju att köpa mynten. 500 mynt för 100kr. Asså vinner man mycket mynt får man ju hög status på blip, och vem vill inte ha de lixsom? Citera
Gummo Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Vad ska du göra med alla mynt du vinner i denna guldgruva men inte kan ta ut då? Hade du läst inlägget så hade du sett att han även skriver det. Han skall ha roligt för dem på blip. lite synd att man inte kan ta ut mynten man vinner bara men man får ju mkt roligt på blip att göra Citera
Pokemonn Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Vad är det för roligt man kan ha med mynt som man inte handla för? Är det bara för att visa alla vad många mynt man har? Citera
DrRoland Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 De har hittat ett sätt att blåsa småungar på pengar iaf Citera
Fnii! Grrp! Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Kan man sälja tillbaka mynten till fjortisarna på blocket? Citera
DrRoland Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Kan man sälja tillbaka mynten till fjortisarna på blocket? Nej, du får bara köpa mynten, inte sälja Citera
conny Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Akta er för high stakes-hajarna på Blip. De är inte att leka med! Citera
Lemongirl Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 ...kalla mig inte idiot nu... Men... Du köper playmoney och får hög status....? Citera
Ignatius Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Vad kan du göra på blip för mynten du vinner? Citera
wheelinho Postad 4 December , 2006 Författare Rapport Postad 4 December , 2006 ...kalla mig inte idiot nu... Men... Du köper playmoney och får hög status....? Japp så funkar det i världen. Citera
snerki Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 ...kalla mig inte idiot nu... Men... Du köper playmoney och får hög status....? Om du tycker att detta låter konstigt så passa på att gå ner på stan och titta in hos någon juvelerare. Där finns det folk som köper funktionslösa stenar för hundratusentals kronor och får hög status. Citera
icehole Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 ...kalla mig inte idiot nu... Men... Du köper playmoney och får hög status....? Om du tycker att detta låter konstigt så passa på att gå ner på stan och titta in hos någon juvelerare. Där finns det folk som köper funktionslösa stenar för hundratusentals kronor och får hög status. Eller inte.. Dessa funktionslösa stenar kan du även Sälja. Alltså är de värda någonting (mycket för den delen). Citera
Kometen Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 hahaha, men status på Blip kanske genererar brudar? Citera
jacobmal Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 ...kalla mig inte idiot nu... Men... Du köper playmoney och får hög status....? Om du tycker att detta låter konstigt så passa på att gå ner på stan och titta in hos någon juvelerare. Där finns det folk som köper funktionslösa stenar för hundratusentals kronor och får hög status. hjälp Citera
Lemongirl Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 hahaha, men status på Blip kanske genererar brudar? Knappast. Citera
Recommended Posts