Gå till innehåll

Cardrunners gratisvideor?


mgps

Recommended Posts

Off topic

Misstänker att du försöker vara lustig laban333. Om du inte vet vad en video är så kan jag citera från wiki:

 

Från wiki:

Video (från latinets, "jag ser") är en teknologi för behandling av elektriska signaler som representerar rörliga bilder. I svenska språket används ordet i vardagligt tal som benämning på en film, lagrad på en VHS-kassett eller DVD . På 1940-talet användes termen video i USA om det som senare skulle kallas television.

En video behöver nödvändigtvis inte vara en VHS-spelare eller en VHS-kassett även om det i dagligt tal ofta är det. T.ex en musikvideo kan vara helt digital och ändå vara "video".

 

On topic

Om du registrerar dig på deras sida så kan du sedan klicka på "Sample Video" för att se den gratisfilm de erbjuder som smakprov.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är medlem, har bara kollat på några st, men jag tycker det är rätt segt, kanske för jag inte riktigt lärt mig något nytt än.. men i allmänhet boooring. Kolla på Skanke´s filmer istället.

 

Har kikat på MTT o SNG så kan inte kommentera cashgamesdelen..

 

Dom som spelar och kommenterar är riktigt trötta o tråkiga (dom jag har hört)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Laban...att du orkar efter sågningen vid fotknölarna igår :D

 

?? inte medhängd= hänger inte med, Sågning??? Tror du e ute o cyklar.

 

O tror du faktiskt jag skulle ta åt mej o inte skriva om nån viktigpetter inte förstår mina åsikter...lol...lollolll...u cant shut me down.

 

Och den som inte att mitt första svar på inlägget va ett skämt kan ju inte vara så smart...Inte alls smart.. typ imbecill.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om Cardrunners filmer är värt pengarna beror väll helt på var man står som pokerspelare. En nybörjare skulle förmodligen inte kunna ta åt sig tillräckligt mycket för att det skulle vara värt pengarna han spenderar på filmerna. Och en spelare som kan leva på sin poker skulle säkert kunna lära sig lite nytt av high stakes filmerna. Men de som lär sig mest tror jag är de kan så mycket att de vet vad pottodds är och betydelsen av possition. Dessa spelare har nog en hel del att hämta.

 

Jag själv tyckte det var lärorikt då jag gick från FR till SH.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...