Gå till innehåll

Playboy NLT 2000$ - lurar riggen men slaskar bort allt på PLO


Playboy

Recommended Posts

  • Svars 508
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tråkigt att det gick dåligt idag... Själv har jag haft en lååång downswing på PLO och TH, vet ej exakt hur många händer men det lär vara en del och mitt psyke börjar allvarligt att gå sönder snart :evil: .

 

Håller med dig om färgen 8-)

 

Typ 230 på rivern?

5-10 är inte min nivå men om han är tight så kanske runt halvpott +155?

Hoppas att det vänder för dig! För mig också för den delen :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror jag har drabbats av djens motrigg. Helt sjukt vilka grejer man åker på. All-in med kåken på turn för att få syn av KK som träffar kungen på river. All-in med 88 när bordet ligger 289 och får syn av 9T så kommer turnen en 2:a och river en 9:a. Så har hela kvällen varit. Ligger back $17k hittills i augusti.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Thx mate!

 

Btw, sista scenen i senaste Entourage är priceless! :lol: :lol: :lol:

 

haha såg det precis. furrysex är kanske något man skulle pröva 8-)

 

Hamnade också i en rätt fet downswing precis efter en månad utomlands 13 inköp landade peaken på innan jag lyckades vända trenden, ligger 7inköp back nu. Det är bara grinda på så vänder det förr eller senare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OT: vilken inriktning på indek läser du?

 

Preliminärt har jag kommit in på Energisystem men jag misstänker att det inte står riktigt rätt till hos dom som jobbar på studieenheten. Både jag och min kompis sökte nämligen till Finansiell matematik som förstahandsval men han kom in och inte jag, trots att jag har bättre betyg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Preliminärt har jag kommit in på Energisystem men jag misstänker att det inte står riktigt rätt till hos dom som jobbar på studieenheten. Både jag och min kompis sökte nämligen till Finansiell matematik som förstahandsval men han kom in och inte jag, trots att jag har bättre betyg.

 

Han kom inte in på arbetslivserfarenhet eller Högskoleprov istället för sina betyg? Rätt vanligt. Eller det händer i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Preliminärt har jag kommit in på Energisystem men jag misstänker att det inte står riktigt rätt till hos dom som jobbar på studieenheten. Både jag och min kompis sökte nämligen till Finansiell matematik som förstahandsval men han kom in och inte jag, trots att jag har bättre betyg.

 

ska själv läsa 2:a året nu på indek f. matematik , därför jag undrade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han kom inte in på arbetslivserfarenhet eller Högskoleprov istället för sina betyg? Rätt vanligt. Eller det händer i alla fall.

 

När vi väljer inriktning andra året på KTH så antas man med de betyg man hittills åstadkommit på KTH. Högskoleprov och arbetslivserfarenhet hjälper bara när du söker för att börja plugga första året.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bustade i sateliten med en dålig syn mot överpar, är shortstack på primas $200k-garanti men leder iallafall Ladbrokes $100k-garanti efter en del med-rigg. Har för ovanlighetens skull alltid varit på rätt sida AA vs KK etc. Har en stack på 40.000 och average ligger kring 10.000. Fortsätter det så här hoppas jag att snart ha $26.987 fina dollar i fickan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bust i $200k-garantin. Leder på nytt i Ladbrokes $100k-garanti efter den här handen.

 

melaroony posted small blind (500)

Karolina21 posted big blind (1,000)

Game # 808,486,576 starting.

 

Dealing Hole Cards(8h 8c )

 

Pahvi raised for 2,500.44

soff folded

slim_boy folded

Raisenfold raised for 7,500

Plymlegend folded

baldy99 folded

bordega folded

melaroony folded

Karolina21 folded

Pahvi called for 4,999.56

 

Dealing the Flop(5d 8d 7h )

 

Pahvi checked

Raisenfold bet for 11,000

Pahvi went all-in for 31,532.88

Raisenfold went all-in for 17,841.15

Extra chips returned to Pahvi, 2,691.73

 

Dealing the turn(9s )

 

Dealing the river(10s )

 

Raisenfold wins 74,182.30 with Three of a Kind, Eights

 

Snacka om med-rigg att möta stor stack med mellan-set där. 103 spelare kvar. Average ligger på 23.000.

 

Edit: Hittar inte var man får HH från Ladbrokes så jag kopierade från chatten. Såg att stackstorlek inte var med. Men han hade kring 30.000 och jag runt 50.000.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...