QoS Postad 5 Februari , 2005 Rapport Postad 5 Februari , 2005 Så där nu är vi på gång! Prel. siffra är 160 spelare! Först att åka var mr_nino78 med KK mot AA... jag lider med dig, jag vet hur det känns... - QoS Citera
eurythmech Postad 5 Februari , 2005 Rapport Postad 5 Februari , 2005 Ytterst orutinerat att ställa in med KK sådär Citera
QoS Postad 5 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2005 Sen var finns det tydligen en lek med två damer... RIGGAT! Feler har åkt, Bromma_gambler, Dr DAF, DIF63 och Krauken! - QoS Citera
emilio_barzini Postad 5 Februari , 2005 Rapport Postad 5 Februari , 2005 Sen var finns det tydligen en lek med två damer... RIGGAT! Feler har åkt, Bromma_gambler, Dr DAF, DIF63 och Krauken! - QoS Vem är Feler? Han verkade inte så duktig... Citera
TANDEMCYKELN Postad 5 Februari , 2005 Rapport Postad 5 Februari , 2005 Sen var finns det tydligen en lek med två damer... RIGGAT! Lite jobbigt om man får två ruter dam på hand? Vad säger man? Hur förklarar man situationen? Citera
eurythmech Postad 5 Februari , 2005 Rapport Postad 5 Februari , 2005 Sen var finns det tydligen en lek med två damer... RIGGAT! Lite jobbigt om man får två ruter dam på hand? Vad säger man? Hur förklarar man situationen? Omgiv, förhoppningsvis märker du det direkt du tittar på korten. Det vore annars lite illa om du tittar snabbt, ser två röda damer, synar en all-in, möter JJ, och vinner. Ända tills killen till vänster om dig ser missen just som du ska raka in chipsen. Citera
Bolibompa Postad 5 Februari , 2005 Rapport Postad 5 Februari , 2005 Vem är chipleader och hur går det för förra pokerforumlive vinnarna? Citera
QoS Postad 5 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2005 Chipcount får vi kolla vid lunch... - QoS Citera
Nusse Postad 5 Februari , 2005 Rapport Postad 5 Februari , 2005 Kommer det komma nån lista på vilka som åker ut? Jag är väldigt nyfiken. Citera
QoS Postad 5 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2005 Det blir spontan rapporter lite då och då! - QoS Citera
Bolibompa Postad 5 Februari , 2005 Rapport Postad 5 Februari , 2005 Det blir spontan rapporter lite då och då! - QoS Är det inte dax nu då? Citera
QoS Postad 5 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2005 Nja, det händer inte så mycket, det är fortfarande runt 100 spelare kvar, går rätt långsamt det här. Som tur är kan man posa på forumet. - QoS Citera
drc Postad 5 Februari , 2005 Rapport Postad 5 Februari , 2005 själv lyckades man precis kravla sig upp ur sängen efter att febertermoetern ringlar sig runt 40-strecket samtidigt som varenda muskel i kroppen väker och hostningarna känns som att man har rivjärn i halsen. Riktigt smidig timing lycka till ni som spelar. Är för övrigt lite småmissnöjd med rapporteringen ! Jag trodde att varenda hand som spelades skulle postas på forumet ! Citera
TotalFarsa Postad 5 Februari , 2005 Rapport Postad 5 Februari , 2005 Jag trodde att varenda hand som spelades skulle postas på forumet ! Var är webcamen? Var är QoS i gul sparkdräkt? Var är drc's panodil? /TF Citera
QoS Postad 5 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2005 Okeeey, vad tror ni egentligen... jag har ingen koll och är satt att rapportera kring det här... - QoS Citera
Bolibompa Postad 5 Februari , 2005 Rapport Postad 5 Februari , 2005 Är det så att ingen åker ut eller är det bristande rapportering? Citera
Henkeman Postad 5 Februari , 2005 Rapport Postad 5 Februari , 2005 Jag tror att QoS sitter och surfar Asian Babes istället för att hålla koll på läget Citera
HeadLess- Postad 5 Februari , 2005 Rapport Postad 5 Februari , 2005 jag är faktiskt med inne på henkemans teori.. SKÄRPNING nu Qos Citera
Papa Kubo Postad 5 Februari , 2005 Rapport Postad 5 Februari , 2005 Jag tror att QoS sitter och surfar Asian Babes istället för att hålla koll på läget Byt ut Babes mot Males så är du nog inne på rätt spår. Citera
Bateman Postad 5 Februari , 2005 Rapport Postad 5 Februari , 2005 Jag tror att QoS sitter och surfar Asian Babes istället för att hålla koll på läget Byt ut Babes mot Males så är du nog inne på rätt spår. Lägg till She- framför Males så har du slagit pricken över spiken, eller vafan man brukar säga. Citera
QoS Postad 5 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2005 Just nu 29 pers 4 bord... Får se om det bli bättre med rapporteringen nu då... - QoS Citera
Bolibompa Postad 5 Februari , 2005 Rapport Postad 5 Februari , 2005 vore det för mycket begärt att få namnen på de 5 med störst stackar just nu? Annars tycker jag att du är en hejare på att hålla oss hemmasittare uppdaterade. Nästan som att vara där live.... Citera
Papa Kubo Postad 5 Februari , 2005 Rapport Postad 5 Februari , 2005 Yes, 4-5 turneringsrelaterade inlägg på 6 timmar - detta slår ju direktsändning med hästlängder! Citera
Matteprof Postad 5 Februari , 2005 Rapport Postad 5 Februari , 2005 Sen var finns det tydligen en lek med två damer... RIGGAT! Lite jobbigt om man får två ruter dam på hand? Vad säger man? Hur förklarar man situationen? Spela på som vanligt. Att få ett suitat par på hand är ju brutalt bra och får inte kastas bort När jag stack nyss var det 15 kvar tror jag... dev blev ende moderator att få prispengar... Själv åkte man på en coinflip som 39:a tror jag det blev Lyckades slaska bort en femhunka till Ector innan jag stack. Vet inte varför då jag var så less på poker för tillfället. Noterbart var att QoS spelade i samma cashgame och plussade från 500 till 1100 medan jag satt där. Citera
Recommended Posts