Gå till innehåll

NLT - Trn, POKERFORUM.nu LIVE 2005.1, post-game!

Recommended Posts

• Svars 69
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Sen var finns det tydligen en lek med två damer... RIGGAT! :mrgreen:

Lite jobbigt om man får två ruter dam på hand? Vad säger man? Hur förklarar man situationen? :oops:

Omgiv, förhoppningsvis märker du det direkt du tittar på korten.

Det vore annars lite illa om du tittar snabbt, ser två röda damer, synar en all-in, möter JJ, och vinner. Ända tills killen till vänster om dig ser missen just som du ska raka in chipsen.

Postad

själv lyckades man precis kravla sig upp ur sängen efter att febertermoetern ringlar sig runt 40-strecket samtidigt som varenda muskel i kroppen väker och hostningarna känns som att man har rivjärn i halsen.

Riktigt smidig timing :evil::evil::evil::evil::evil::evil:

lycka till ni som spelar.

Är för övrigt lite småmissnöjd med rapporteringen !

Jag trodde att varenda hand som spelades skulle postas på forumet !

Postad
Jag tror att QoS sitter och surfar Asian Babes istället för att hålla koll på läget :)

Byt ut Babes mot Males så är du nog inne på rätt spår.

Lägg till She- framför Males så har du slagit pricken över spiken, eller vafan man brukar säga.

8-)

Postad
Sen var finns det tydligen en lek med två damer... RIGGAT! :mrgreen:

Lite jobbigt om man får två ruter dam på hand? Vad säger man? Hur förklarar man situationen? :oops:

Spela på som vanligt. Att få ett suitat par på hand är ju brutalt bra och får inte kastas bort ;)

När jag stack nyss var det 15 kvar tror jag... dev blev ende moderator att få prispengar... Själv åkte man på en coinflip som 39:a tror jag det blev

Lyckades slaska bort en femhunka till Ector innan jag stack. Vet inte varför då jag var så less på poker för tillfället. Noterbart var att QoS spelade i samma cashgame och plussade från 500 till 1100 medan jag satt där. :D