AbuseYourDNA Postad 2 December , 2006 Rapport Postad 2 December , 2006 Q ? Tilta mig inte, den var ju min! Jag har ju redan gissat på K kl 21.55, innan dig alltså.. Jag sa.... TILTA MIG INTE! Hur går det med 9 ? Q är ju fö given men den tog lillsvenson. Citera
lillsvensson Postad 2 December , 2006 Rapport Postad 2 December , 2006 Q ? Tilta mig inte, den var ju min! Hm.. När gissade du på den ? Jag har läst hela tråden och kan inte hitta det ?. Visst fan är jag full, men inte såå full... Tror jag ? EDIT: Aha, du menade att den va given, men att jag hann före dig, kanske ? Citera
Klyka Postad 3 December , 2006 Författare Rapport Postad 3 December , 2006 Nope, ingen av ovanstående. Varning till AbuseYourDNA för försök till vilseledande av domaren Du får ju inte ändra dina inlägg i efterhand o sno andras gissningar Citera
IAbuseYouAbuseMe Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 Nope, ingen av ovanstående. Varning till AbuseYourDNA för försök till vilseledande av domaren Du får ju inte ändra dina inlägg i efterhand o sno andras gissningar Meh? Säg det innan då? Alla sporter går ju ut på att vilseleda domaren. t.ex. Italiensk fotboll eller dressyr. Citera
me_too Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 Jävligt mycket o göra idag.. Snor abuses nia ovan. Enda logiska för small blind. (host, host) Flop: 9m 2 Turn: K River: k eller 2 BB synar på sina överkort på flop. Kungen på turn ger BB färgdrag och han jagar därför flush eller träff på ess på river. Bordet parar sig och han måste syna river.. Citera
AbuseYourDNA Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 Nu ska jag vilseleda Klyka ännu mer, hoppas jag inte blir diskad Skrev på kompisens dator i tron om att jag var inloggad. Alla rätt som iAbuseYouAbuseMe har tillfaller mig. Felen tillfaller Klyka Citera
rosen Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 alla dem tre korten som är kvar är åttor. sb betar med sina drag o iom att bb inte höjt ngngång kan han inte ha träff o han vill få bort splittdamer o esshög bb synar på odds för split/vinst på river o tidigare på drag. Citera
Klyka Postad 4 December , 2006 Författare Rapport Postad 4 December , 2006 förekommer. Abuse får som straff att poängen tilldelas me_too istället, men abuse får pluspoäng för det där om italiensk fotboll och dressyr, så det jämnar ut sig. Uppdaterat. Två kort kvar. Citera
me_too Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Borde vara 7 på flop och 7 på river tycer jag (är det inte det så felspelade såklart bb..). BB jagar gutshot med överkort på flop, missar men får även flushdrag. Då bordet parar sig måste han syna river.. Citera
Klyka Postad 4 December , 2006 Författare Rapport Postad 4 December , 2006 Nope Inga sjuor i denna hand Citera
Fido Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Helt självklart kan man väl inte säga att det är? Kom in i handen lite sent och med de kort som ligger nu är det faktiskt lätt skumt. Visst, BB synar färgdraget och hoppas på färgen eller stegen. Men ändå. Sedan synar han ner på river och hoppas att A högt ska vinna på bräda KT9xx trefärgad? Modigt! Svaret måste ju vara att brädan parade sig med de sista två okända korten... och kvar att gissa på finns ju inte så många olika! Därför chansar vi vilt på något av 66-33, nämligen Citera
AbuseYourDNA Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 förekommer. Abuse får som straff att poängen tilldelas me_too istället, men abuse får pluspoäng för det där om italiensk fotboll och dressyr, så det jämnar ut sig. Uppdaterat. Två kort kvar. Jag godtar inte ditt straff. Det här är italiensk fotboll sa jag, jag kommer överklaga och ta bort straffet nästa vecka. 4/6 alltså 4 4 Citera
Klyka Postad 5 December , 2006 Författare Rapport Postad 5 December , 2006 Nope. Ingen av dem heller Jag godtar inte ditt straff. Det här är italiensk fotboll sa jag, jag kommer överklaga och ta bort straffet nästa vecka. 4/6 alltså I sann italiensk anda så flyttar jag ned dig en division. Du får hädanefter bara gissa på HH:s från 0.01/0.02 Citera
Loveless Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Bara för att avverka lite skräpkort. Citera
AbuseYourDNA Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Nope. Ingen av dem heller Jag godtar inte ditt straff. Det här är italiensk fotboll sa jag, jag kommer överklaga och ta bort straffet nästa vecka. 4/6 alltså I sann italiensk anda så flyttar jag ned dig en division. Du får hädanefter bara gissa på HH:s från 0.01/0.02 I sann italiensk anda kräver jag att få spela klar serien innan du flyttar ned mig. Därefter lovar jag att bara kommentera 0.01/0.02. Sluta tilta mig, jag vet att du bara flyttar ned mig för att slippa erkänna att jag spikade fyrorna. 4 4 ftw! Citera
Emilio Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 sjukt passiv BB var i handen då.. Jag chansar på 33 då Citera
AbuseYourDNA Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 sjukt passiv BB var i handen då.. Jag chansar på 33 då Det finns inga färglösa 3or Citera
Klyka Postad 5 December , 2006 Författare Rapport Postad 5 December , 2006 sjukt passiv BB var i handen då.. Jag chansar på 33 då Det finns inga färglösa 3or Då det bara finns och kvar att välja på, så hjälper vi honom en smula och antar att han menar och , men tyvärr finns ingen av dem med. kan det vara 5 och 5? Halvbingo! finns med, men det var inte, som så många trodde, ett par vi sökte... Uppdaterat! Ett kort kvar... Citera
AbuseYourDNA Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Hmm, 2 kanske 5/9 totalt då, måste ses som ganska hyggligt va? Citera
cAshville Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Hmm, 2 kanske 5/9 totalt då, måste ses som ganska hyggligt va? Hoppa av skolan och go pro Citera
Emilio Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 sjukt passiv BB var i handen då.. Jag chansar på 33 då Det finns inga färglösa 3or Då det bara finns och kvar att välja på, så hjälper vi honom en smula och antar att han menar och , men tyvärr finns ingen av dem med. Är det inte jag som behöver hjälpa er här, eller spelar ni bara dumma? Ett ruter och ett spader är korten, behöver jag verkligen upprepa detta? Citera
Recommended Posts