Aeis Postad 2 December , 2006 Rapport Postad 2 December , 2006 Starting a new hand (#803061195)Texas Holdem NL 150/300 - 2006-12-02 11:46:26 Server Table Rio "Jackpot Sit N Go", $20+$3.50 Seat 1: Diberg ( 1,060 ) Seat 6: elbealos ( 1,970 ) Seat 8: HERO ( 980 ) Seat 10: MyTurn11 ( 1,990 ) HERO posts Small Blind 150 MyTurn11 posts Big Blind 300 Dealing cards Your cards 9d Qs [HERO] Diberg folds elbealos folds HERO goes All-in 830 Bra att pusha här? eller bättre att vänta och hoppas Diberg åker/blindas bort? Citera
Max Cady Postad 2 December , 2006 Rapport Postad 2 December , 2006 Jag hade absolut ställt här. Höga blinds, alla foldar fram till dig. Om FI synar och torskar i det här läget så ligger han brunt till. En syn från honom är alltså inte så jättetrolig. Citera
Gäst Postad 2 December , 2006 Rapport Postad 2 December , 2006 Jättepush alla dagar i veckan med any-two. Citera
hansolo Postad 2 December , 2006 Rapport Postad 2 December , 2006 Lyssna på Max Cady och Conspiracy, dom har helt rätt! Citera
Albin72 Postad 2 December , 2006 Rapport Postad 2 December , 2006 Push! Fi torde inte syna med tanke på risken att halvera sin stack. Hur har du fått fram en sån fin HH från den sajten? Försökt själv men konvertera om xml-filer och kopiera från PO vill inte fungera så... Ja, hur gör du?? Citera
Bluwajt Postad 2 December , 2006 Rapport Postad 2 December , 2006 Håller mer samtliga förgående talare; bra spelat. Citera
Aeis Postad 2 December , 2006 Författare Rapport Postad 2 December , 2006 Hur har du fått fram en sån fin HH från den sajten? Försökt själv men konvertera om xml-filer och kopiera från PO vill inte fungera så... Ja, hur gör du?? Fungerar utmärkt att kopiera från PO för mig. Trycker på game id numret där nere till vänster så kommer de upp. Sedan är det bara markera och Ctrl C som gäller. Om jag spelat flera tournaments samtidigt så kan jag även gå under fliken tournaments och välja tournament samt hand och få fram historyn. Citera
Aeis Postad 2 December , 2006 Författare Rapport Postad 2 December , 2006 MyTurn11 goes All-in 1690 Dealing Flop 8h 6h Jh Dealing Turn 8h 6h Jh 3d Dealing River 8h 6h Jh 3d 2c MyTurn11 shows 9c Ah Winner is MyTurn11 2970 Såhär slutade handen iaf. Fi dominerade mig även handen precis före denna. Gick snabbt utför Citera
Max Cady Postad 2 December , 2006 Rapport Postad 2 December , 2006 Hahahaha! Du är som jag, postar bara HH´s som du förlorar! Det är just bekräftelse på att man inte suger helt och hållet man behöver när man förlorat. Citera
lillsvensson Postad 2 December , 2006 Rapport Postad 2 December , 2006 Hahahaha! Du är som jag, postar bara HH´s som du förlorar! Det är just bekräftelse på att man inte suger helt och hållet man behöver när man förlorat. Fast iofs, typ 90% av alla händerna som postas, är händer som folk har förlorat Citera
Albin72 Postad 2 December , 2006 Rapport Postad 2 December , 2006 Fungerar utmärkt att kopiera från PO för mig. Trycker på game id numret där nere till vänster så kommer de upp. Sedan är det bara markera och Ctrl C som gäller. Om jag spelat flera tournaments samtidigt så kan jag även gå under fliken tournaments och välja tournament samt hand och få fram historyn. Aaah...varför testade jag inte snabbkommandona innan? Tack tack!!! Citera
Aeis Postad 2 December , 2006 Författare Rapport Postad 2 December , 2006 Hahahaha! Du är som jag, postar bara HH´s som du förlorar! Det är just bekräftelse på att man inte suger helt och hållet man behöver när man förlorat. Faktiskt vunnit en sådär 3 av alla HH jag postat Citera
Recommended Posts