QoS Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 Nån gång tididigt imorse så gick vår databasmaskin ner, vilket gjorde att både Poker.se och POKERFORUM.nu slutade fungera. Vi har jagat webhotellet hela dagen och först nu vid 15-tiden kom det igång igen. Vi vet fortfarande inte vad som hänt, men så snart vi har mer info så postar vi det här. Not so enjoy! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheSam Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 Kul att det fungerar igen! Serverklockan verkar också ha drabbats.. hos mig står att det ovanstående postades 7:30 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 2 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 December , 2006 TheSam, visst är det underbart! Såg det precis, vi jagar på supporten! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 Och jag som startade om datorn 4 gånger imorse för att forumet inte funkade ARGH!! Inte fan tänker man på o testa nån annan sida hahaha jävla slut jag var igår Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kometen Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 Bara jag som skar mig i armlederna för att dämpa smärtan då sidan låg nere? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
enhetsmatris Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 Själv blev jag förbannad när forumet kom upp igen. Här får man en ypperlig chans att sätta sig och tentaplugga utan störningsmoment, och så får ni igång forumet igen precis när jag öppnat böckerna. Tack för den! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 2 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 December , 2006 Nu ska i alla fall tiden vara fixad. Det är lite fel tider på postnignar mellan 1500-1600 idag, så ta dom tiderna med en nya salt. Har fortfarande inte fått något klart besked om vad som hänt, det ryktas om en trasig disk på db-maskinen. Vet precis hur det är med abstinensen, mitt råd är att gå ut och gå i naturen... - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 3 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2006 Tidigare så uppmärksammades det att klockorna på maskinerna inte var i synk, något som gjorde att postningarna inte listades i i rätt orndning. På kvällen så gjordes en synkning av klockorna, dock så sattes datumet fel, vilket lett till att sessionshanteringen för forumet ballade ur helt! Nu strax efter 22-tiden så åtgärdades det, och nu hoppas vi verkligen att allt rullar på igen... Om det är så att ni upplever problem med inloggningen så testa att logga ut helt från forumet, starta om browsern och logga in igen. Worst weekend EVAR! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 Vet precis hur det är med abstinensen, mitt råd är att gå ut och gå i naturen... Ibland är det plågsamt att bo inom tull Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 4 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2006 Ibland är det plågsamt att bo inom tull Du får gå till Tanto! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts