MR_Jimmy Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 Jag förstår mig inte på hur jag fiskar fram handhsitoryn på B2B siter. Har nu skaffat Pokertracker och tänkte lägga in mina handhistroy från olika siter. Har varit inne i klienterna och klickat mig fram till handhistory options men inget laddas ju ner! Har sökt i forumet och inget hittat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 Vet inte riktigt om jag förstår din fråga rätt. Men för att få hand historys från b2b så går du till Options, Hand History Options och där bestämmer du i vilken mapp och hur länge hh:s ska sparas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 2 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 December , 2006 Grym respons tid för svar så här en fredag natt! + i kanten till dig för det Ja alltså, jag har ju gått in och kollat där du sa. Men var laddar jag ner filen. Tex på uvspoker och pirayapoker hittar jag ingen knapp eller länk där det går att ladda ner handhistoryn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 Efter att du kryssat i rutan att du vill spara dina hh:s så kommer alla händers hh du spelar efter "ikryssningen" att läggas till mappen du valde automatiskt. För att få tag på händer du spelat innan du valt att spara hh:s så måste du ha handens id-nummer, vilket lär bli svårt om du inte skrivit ner dom. Hoppas det löser sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 2 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 December , 2006 Tack för din hjälp! Men det är skvatt omöjligt att få tag på "gamla" händer då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 Tack för din hjälp! Men det är skvatt omöjligt att få tag på "gamla" händer då? Om du inte har ID-numret på den "gamla handen" du vill få hh på, så kan det nog bli svårt. Testa att mejla supporten på sajten du spelar på, och fråga om dom kan ge dig gamla hh:s. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts