Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag testade att söka på "FLO8" i "Övriga pokerformer" och i "Nybörjarfrågor" men hittade ingenting om BRkraven för denna spelform, nån snäll som kan hjälpa en n00b? (å gärna förklara hur jag söker i framtiden för att slippa störa folk me mina n00bfrågor :) )

Postad

Att ändra "Resultat som" till inlägg ist. för trådar kan också vara mycket bra.

Vi säger att du har suttit å railat ett proffs men vet inte riktigt vem det är. Du söker då på nicknamet och får upp trådar med massa sidor, men ändrar du till "Resultat som inlägg" får du istället upp just den posten där någon skrivit det nicknamet.

Hoppas ni förstår vad jag menar, om inte så är ju faktiskt klockan 2:43 ;)

Postad

Tack så mycket vetgirig och Bluwajt :)

EDIT: Min förhoppning var att det var samma krav som för FL för texas hold'em, men var inte säker på om det var mer svängingar i omaha (eftersom det finns fler kombinationer kanske man hänger med oftare än i FLT). Men nu vet jag att så inte var fallet uppenbarligen. :)

Följdfråga: Bonushora brukar ju folk tycka är bra i FL. Talar de om FL i allmänhet eller är någon att föredra framför någon annan?

Postad

Följdfråga: Bonushora brukar ju folk tycka är bra i FL. Talar de om FL i allmänhet eller är någon att föredra framför någon annan?

Tror det är mera spel i Texas Holdem. Så det är det vanliga. Men funkar lika bra oavsett pokerform egentligen. Det gäller bara och vara bra på pokerformen så att man inte förlorar hela bonusen innan man spelat in den.

Postad

Tror det är mera spel i Texas Holdem. Så det är det vanliga. Men funkar lika bra oavsett pokerform egentligen. Det gäller bara och vara bra på pokerformen så att man inte förlorar hela bonusen innan man spelat in den.

Okej. Jag har spelat NLT i ett år ungefär. Men spelade nyligen litet av tidigare nämnd spelform och tyckte att det gick rätt bra, kan egentligen berott på nybörjartur och liknande (eftersom det bara är några få sessioner). Tyckte dock det vore bekvämt att spela FLO8 eftersom när jag går med längre så vinner jag oftast iaf halva potten eller hela vilket gör det mycket bättre för min del än FLT (som jag bara backar på).