mooy Postad 24 Maj , 2004 Rapport Postad 24 Maj , 2004 Har sett på flera bilder att folk som spelar i årets poker WM har lurar i öronen. Vad lyssnar dom på igentligen? Musik eller får dom hjälp av kompisar eller? Kanske är på modet att lyssna på meditationsmusik eller dylikt. http://www.premierleaguepoker.com/annieduke2.JPG /Robin * Ersatt bild med enbart länk eftersom bredden på forumet mår dåligt av stora bilder - QoS * Citera
Hjort Postad 24 Maj , 2004 Rapport Postad 24 Maj , 2004 Phil Ivey lyssnar på hip hop enligt en dokumentär jag såg Knappast, han är ju en typisk glamrock-kille. Citera
Seraph Postad 24 Maj , 2004 Rapport Postad 24 Maj , 2004 Meckah: Får man fråga vilken dokumentär? Är den värd att leta upp? Citera
QoS Postad 24 Maj , 2004 Rapport Postad 24 Maj , 2004 History of Poker, History Channel. Finns även släppt av GOV! - QoS Citera
Dollarturist Postad 24 Maj , 2004 Rapport Postad 24 Maj , 2004 Jag tror bara de är förberedda ifall att de skulle råka hamna på samma bord som Phil Helmuth. Då kan väl vad som helst vara bättre än att höra hans rantande Citera
Che Postad 25 Maj , 2004 Rapport Postad 25 Maj , 2004 men det är väl förbjudet med hörlurar..nästan hundra på att hellmuth nämner det i sin "jättebraiga" bok... har jag fel eller? Citera
Nusseman Postad 25 Maj , 2004 Rapport Postad 25 Maj , 2004 Det var förbjudet men de tröttnade väl på att Hellmuth gnällde över ännu en sak som inte passade honom så de tog bort förbudet... Gissar jag i alla fall. Eller så är det någon som hittat på det och sagt det till Hellmuth bara för att retas, han tiltar ju ganska lätt Citera
rndusr Postad 20 Juni , 2004 Rapport Postad 20 Juni , 2004 Bättre underhållning än att sitta vid samma bord som Hellmuth och Grizzle har jag svårt att tänka mig. Citera
Henkeman Postad 22 Juni , 2004 Rapport Postad 22 Juni , 2004 Bättre underhållning än att sitta vid samma bord som Hellmuth och Grizzle har jag svårt att tänka mig. Kollar precis på best.of.world.series.of.poker.2003.memorable.moments-gov.mpg.. jag förstår vad du menar Citera
Recommended Posts