Gå till innehåll

"Riktiga" saker i shopen?


Skanke

Recommended Posts

Du läser inte intern kommunikationen? ;)

 

Följande gick ut idag:

As if that wasn't good enough, in the month of December we'll be stocking the store with all sorts of new items such as digital cameras, laptops, and DVD players. We're even going to have plasma televisions and flat-screen monitors - ideal for multi-table play.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

baller du är lurig ;)

 

Ville faktiskt säkerställa att det går bra att beställa dessa nya prylar till Europa, precis som övrigt sortiment, samt ett mer exakt datum. Återkommer med det.

 

Morberg, de produkter som finns i shoppen idag skall gå bra att beställa till Sverige.

 

Free shipping and handling is included with each order. Currently, orders will be shipped throughout the U.S., Canada, and Europe.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry, under dagen har det varit en klientuppdatering. Efter denna var gjord så släpptes även ett nytt val i shoppen som heter "Electronics". Om du hade läst mitt sista inlägg hade du sett vad det är jag kollar upp.

Vore väl väldigt dumt att göra någon glad för att sedan bli besviken?

 

Med vänliga hälsningar

 

Full Tilt Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry, under dagen har det varit en klientuppdatering. Efter denna var gjord så släpptes även ett nytt val i shoppen som heter "Electronics". Om du hade läst mitt sista inlägg hade du sett vad det är jag kollar upp.

Vore väl väldigt dumt att göra någon glad för att sedan bli besviken?

 

Med vänliga hälsningar

 

Full Tilt Poker

 

Ju jag vet vad du kollade upp men ni har ju fått igång eran shop, men du har inte skrivit något här i tråden om man kunde beställa till Sverige.

 

Så svårt kan de väl inte vara att kolla upp, speciellt nu när ni har fått igång shoppen :?

 

Men bra att du påminde oss att lira frirullen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådär. Nu hoppas jag kunna komma med lite besked.

 

Till mångas glädje var det flera nya produkter i shoppen. Tyvärr kommer inte alla dessa kunna skickas till Europa.

De produkter som inte kan skickas i dagsläget är:

* Pokerbord

* Plasma TV

* Skärmar

* DVD-spelare

* Barstolar

* Papperskorgar

* Markerset

* Campingstolar

* Bobble heads

* Letterman jackets

 

Jag har fått informationen att man planerar att öppna upp detta för oss nordbor. När detta sker mer exakt vet jag inte i dagsläget. Men jag kommer följa upp det noggrant.

 

Tyvärr är det så att ni även i fortsättningen måste e-posta in era ordrar. Detta kommer också att fixas.

 

Med vänliga hälsningar

 

Full Tilt Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Jag vill inte verka bråkig på något sätt, men (utan att ha räknat på det), är det inte jäkligt kämpigt att få ihop poäng på FT jämfört med (i första hand) PokerStars?. Deras VIP-levels e klockrena för den som spelar mycket.. skulle ni inte kunna implementera något sånt??

 

:shock:

 

FT har ju freerolls varje dag bara för oss på PF, det har ju inte pokerstars

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...