rrojel Postad 29 Januari , 2007 Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 Jeg kan heller ikke finde nogen rebus men den må da være her et eller andet sted siden 45 har registreret sig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kramme Postad 29 Januari , 2007 Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 de tager alle poker ord og forsøger, usportsligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kalas_F Postad 29 Januari , 2007 Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 Jag knäckte det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kramme Postad 29 Januari , 2007 Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 tillykke Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hendeselv Postad 29 Januari , 2007 Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 lav en rebus då..lad os andre få en chance Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 29 Januari , 2007 Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 Dagens rebus är: Består av 52 papperslappar, 7 bokstäver Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johnsan76 Postad 29 Januari , 2007 Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 vart fan hittar man rebusen? har inte vart mä på ett tag, dom brukar la ligga här:S? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rouchier Postad 29 Januari , 2007 Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 haha knäckte de lycka till nu EDIT: typiskt att man postar det blir väl uppemot 200 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johnsan76 Postad 29 Januari , 2007 Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 oj där kom den, men hur kommer det sig att de e folk som får redan på passet innan de kommit upp här? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Duddis Postad 29 Januari , 2007 Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 hehe undrar hur så många kan joina redan innan rebusen, när det är ett svenskt ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rouchier Postad 29 Januari , 2007 Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 för att man är lite smart och kollar tillbaka i denna tråd. Detta lösen har vart förut så därför antagligen sen säkert nåra jänkare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiera_Starr Postad 29 Januari , 2007 Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 Dagens rebus är: Består av 52 papperslappar, 7 bokstäver Is this the right riddle for today? Lately I seem to be trying to solve the wrong riddle. However, if it is, I don't think I'll make todays. I'm running out of ideas. Edit: Missed it - oh well try again tommorow. Good luck to all that are in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kjell-fr Postad 29 Januari , 2007 Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 Någon som tror att: finnen24 finnen25 finnen26 är tre helt olika personer som spelar helt oberoende av varandra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 29 Januari , 2007 Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 Någon som tror att:finnen24 finnen25 finnen26 är tre helt olika personer som spelar helt oberoende av varandra? Tror inte det... isf jävligt dålig val av namn. Man får väl bara ha ett konto/person + spela med ett konto åt taget isf man kan ha flera konton. Fulltiltkillen kanske kan be supporten/dataavdelningen kolla om de spelar från samma ip-adress eller adresser som är i följd? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
althalus Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Lidt kedeligt at der er så mange nordics som leaker password til venner i US. Men igår var der i det mindste et par nordics på final table . first post Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Full Tilt Poker Postad 30 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Dagens rebus: "Smeknamnet på bartendern i SVTs såpa rederiet. Återfinns även i kortleken." Lycka till! Full Tilt Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Duddis Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 hmm undra hur många jänkare det ska vara med idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Lidt kedeligt at der er så mange nordics som leaker password til venner i US. Men igår var der i det mindste et par nordics på final table . first post Det verkar vara en allmän hobby på "systersiten" railbirds.com att läcka lösenordet till våran frirulle. Ska det vara rättvist så bör de som är bara medlemmar här få lösen till deras med... Men men.. var å en har sina val i livet.. vill man gola så golar man. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
finerobin Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Någon som tror att:finnen24 finnen25 finnen26 är tre helt olika personer som spelar helt oberoende av varandra? haha min kompis heter finnen25:P:shock: jag tror ej han har tre användare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
malergud Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 jeg er også railbird hehe vi kunne jo gøre det samme med deres railbirdfreeroll vil være lidt at gøre mod andre hvad man ikke vil have de gør mod en selv vil ikke bare give det ud men læser da pm'er her på forum Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
finerobin Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Någon som tror att:finnen24 finnen25 finnen26 är tre helt olika personer som spelar helt oberoende av varandra? haha min kompis heter finnen25:P:shock: jag tror ej han har tre användare ska ringa min kompis o fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
finerobin Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 amen LoL säger jag bara! han sa att hans bror hette finnen24 han finnen 25 o ralle (hans kompis) heter finnen26 LoL! vet ej... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ROmeoBOT Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Idag tänkte jag strunta i rebusen och chansa på ett random ord direkt i lobbyn, för att få lite utmaning istället. Och givetvis sätter jag den på första försöket och förstör all spänning. Ok, jag spelar gärna mot järndöda hjänkare men inte hur många som helst... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Full Tilt Poker Postad 31 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Dagens rebus: "Att torska AA mot 72 kan kallas för sådant engelskt ord." Lycka till! Full Tilt Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
esskung Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Tankar Full Tilt nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts