Aces123 Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 Borde vi inte få lösenordet nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
classyboy Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 Borde vi inte få lösenordet nu? Vi får inget lösenord men vi borde få rebusen snart.. iof rebusen är ju alltid så fruktansvärt lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Full Tilt Poker Postad 18 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 December , 2006 "Dagen sammanknippas med Kalle Anka, gröt och Karl Bertil Jonsson. 8 bokstäver." Lycka till! Full Tilt Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thomasrs4 Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 kan vi få hint? Trenger ikke. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laser Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 kan vi få hint? Trenger ikke. Nej det kan man inte få, var ju jättelätt idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
2baked2win Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 kan vi få hint? Trenger ikke. men snälla bagge tänk nu!!! "Karl-Bertil Jonsson", de e ju uppenbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sasseg Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 Hehe ganska lätt lösen ida borde inte vara några problem för någon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 Är förfan 7 bokstäver! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gallico Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 Är förfan 7 bokstäver! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mikaela Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 Är förfan 7 bokstäver! omg! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 Tröjan som jag får i pressent för att jag hjälpte 20 pers med lösenordet vill jag gärna ha i storlek small. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wormskungen Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 eheh vad roligt glömde av turneringen och regga mej ca 20 sek för sent ehhe men sånt e livet lycka till alla ikväll då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heddy Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 kan inte hålla mig från att syna andra handen med två pers ai med AKs. de viker upp AQ AQ... jag viker samtidigt ner mina AK och lämnar bordet efter att en dam valt att visa upp sig på rivern. gg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 Suck, omöjligt 44 flopp 4KQ (2 hjärter) all in vs AQ som har 1 hjärter kommer 2 hjärter utan att de blir nå parning så jag får inget hus edit : AQ vs 4J Flopp Q43 Turn 5 River 4 HEJJA! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sasseg Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 Då åkte man ut på 46 plats, Sitter man på en KQ pf sitter på k5 floppen kommer 54J, han betar 100 ja callar, sedan på turn kommer de e K han checkar o jag betar givetvis 200 dr han callar, på rivern kommer de en A och jag går all och han callar. Där rök man:) Tror han väntade på mitt "drag". Hoppas på bättre lycka imorn:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
khiseer Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 ja denna rulle va kul men bara d att man åkte ut på 28 plats .. trodde d va topp 30 så jag safta in direkt blev inge bra d Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 Upp som en sol, ned som en pannkaka. 14e idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
2baked2win Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 gött me första segern!! hade ganska mkt tur för jag var nere för räkning både en å två ggr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Infinitiv86 Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 Bara en liten bit utanför top10, helt ok för att ha suttit ut just vid bubblan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rouchier Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 Tja ! hur mycket folk brukar de va på rullen ungefär? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
khiseer Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 hej! vet inte riktigt men igår va d iallafall 109 st så d ligger väll där nånstans antar ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rouchier Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 oj de va inte många. Då ska man kanske kunna få sig en slant då ! gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ace_spades Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 när kommer lösenordet? öppnar reggen kl 20??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 när kommer lösenordet? öppnar reggen kl 20??? Reggen börjar kl 20 ja, och lösenordet brukar presenteras strax innan detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ace_spades Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 okej tack!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts