Bein Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 undrar vem som inte kan lösa den då massor : ) inga mer ledtrådar idag tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brackstone Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 fan va svår Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nadir Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Hmmm utdrag ur wikipedia: "En vanlig missuppfattning är att yyyyy betyder rå xxxx. Så är det inte; det har med ris att göra" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wmaster Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Nadir, du är stygg! Inga ledtrådar var det sagt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Vi tar vi det här för sista gången: SKRIV INTE UT LÖSENORD! och då inkluderar det att man heller inte skall citera någon som skrivit lösenord eller liknande. Tror inte nadir förstår dig baller.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 bigjjb (Observer): how do u get the passwords for these tournaments bigjjb (Observer): what does fraga ola mean? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
santiago Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 bigjjb (Observer): how do u get the passwords for these tournamentsbigjjb (Observer): what does fraga ola mean? Ha ha ha!!! Måste ju vara det roligaste jag läst på ett bra tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Riggat! Först kör man några pottbett 2-3 händer rakt igenom så man går upp till 2700 Sen förlorar jag bland annat en all in med 9J vs AJ och en all in med A7 vs AA och sen kommer den riktiga tunga där jag förlorar med 42 vs AJ Så jävla riggat, skit spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wmaster Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 trevlig HU, grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nadir Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Vi tar vi det här för sista gången: SKRIV INTE UT LÖSENORD! och då inkluderar det att man heller inte skall citera någon som skrivit lösenord eller liknande. Tror inte nadir förstår dig baller.... Jodå. Men jag hade inte läst Moderatorns direktiv. Vi kör på den linjen eftersom de ansvariga tycker så! Kunde inte låta bli denna gång bara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
classyboy Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 har dagens rebus kommit än? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Full Tilt Poker Postad 12 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 December , 2006 Dagens rebus. "Äter fisken vid pokerbordet. Tre bokstäver" Lycka till! Full Tilt Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brackstone Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Hmm, dagens rebus var allt lite klurig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
classyboy Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 hehe men inte så svår om man tänker efter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Eftersom det är en hästtävling så tar jag och spelar den. Nån musmatta på mig i bounty alltså. PMa vid klonk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brackstone Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 har en gissning på vad det kan vara.. har det med poker att göra? EDIT: Jag hade rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
santiago Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Klurig rebus. Gäller att hitta betoningen på rätt ord bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MarcusK Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Vad betyder bounty? Får man en musmatta om man blir bättre än gdaily eller om man slår ut honom i all in? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Eftersom det är en hästtävling så tar jag och spelar den. Nån musmatta på mig i bounty alltså. PMa vid klonk. Får man bara en halv musmatta om man bara tar hälften av dina sista marker (i ngt H/L spel)? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Vad betyder bounty? Får man en musmatta om man blir bättre än gdaily eller om man slår ut honom i all in? Man ska slå ut honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Är fulltilt nere för er oxå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
worim Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Är fulltilt nere för er oxå? blev disconnectad men kom in igen rätt snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crazyfish3r Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 hehe ligger trea för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Full Tilt Poker Postad 13 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 December , 2006 Dagens rebus "Idag är många lediga för att det är? 5 bokstäver" Lycka till! Full Tilt Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lillsvensson Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 Dagens rebus"Idag är många lediga för att det är? 5 bokstäver" Lycka till! Full Tilt Poker Onsda ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts