Gå till innehåll

Team Hink - vår tids Beatles


Marcel

Recommended Posts

Männen vill vara som dem, kvinnorna vill älska med dem. En ny undersökning visar att 85% av PF:s medlemmar är beredda att döda sin far för att få byta liv med någon av de fagra grabbarna i gänget. För att få lite perspektiv på den siffran kan nämnas att PF:s Golden Boy - Mats Iremark - bara når 69%.

 

När grabbarna syns ute i vimlet på Stureplan hör man hur pointers till höger och vänster skriker efter dem;

Pointer: Ramz! Vi har kyld Cristal och tjejer med silikonbröst!

Ramz: Jag kommeeeereerr!!!

 

Väl inne på de heta stureplanshaken får de heller inte vara ifred och stureplansprofilen Niklas Rahm har hörts suckas;

- De där jävla "Hinkarna".. varenda jävla brud tar de.

 

Rykten gör gällande att Morbo efter en utekväll skrivit så många autografer att han inte kunde "gejma" på två veckor.

 

Den mediala uppmärksamheten har heller inte låtit vänta på sig efter alla framgångar. Såväl nationell som internationell media slåss med näbbar och klor efter att ha dem med i sina shower... men grabbarna går inte med på vad som helst. Såväl Letterman som 60-minutes har fått nobben och det var egentligen först när det högkvalitativa livstilsprogrammet "Players" frågade som grabbarna kände att produktionen var tillräckligt seriös för att göra dem själva rättvisa.

Nu senast är det Gdaily och Othello som givits chansen att intervjua dem men grabbarna ställer krav...

 

Ola Brandborn berättar: "Vi hade tjatat i flera månader för att få med dem i programmet så vi var verkligen överväldigade av lycka när vi väl fick klartecken... men de slängde med en liten brasklapp - logekraven. Grabbarna krävde toalettpapper av silke, champagneglas i vitguld och att de skulle bli serverade av lättklädda blonda kvinnor utklädda till sköterskor. Jag dejtade Mariah Carey för några år sedan så jag vet en hel del om divalater men det här var något alldeles extra."

 

Pengarna har fullständigt forsat in de senaste åren och grabbarna är inte rädda för att gambla. Alla vi railbirds har väl sett hur Ramz och Morbo utan att blinka slår sig ner på 1000$ SitNGo-bord och spelar så aggressivt att Antonius framstår som en liten flicka i jämförelse. Det verkar som att de inte inser vilka fantastiska summor de spelar om. Under en kväll i september uppges det att Morbo ska ha vunnit 26 000 svenska kronor(!) En enda kväll och han drar in lika mycket som en vanliga knegare drar in på två månader. Makalöst.

 

 

Vem är vem?

 

George Harrison - Morbo

 

Likheterna är slående. Det mystiska leendet, carpe diem-inställningen och den där sanna kärleken till fansen.

 

John Lennon - "den långe smale"

 

Båda två är de rejält besynnerliga. Kvinnorna fösöker komma underfund med dem men ingen har hittills lyckats. De är båda gåtor, men geniala gåtor. Lennon har skrivit några av världens absolut vackraste sånger och "den långe smale" har gjort så fantastiskt vackra spel att inte ens Hjorts vanligtvis tuffa öga förblivit torrt.

 

Ringo Starr - Ramz

 

Den oerhörda hungern efter kvinns präglar såväl Ringo som Ramz. Omättliga. För att då inte tala om det uppenbara - utseendet. Att se Ramz idag är som att se en ung Ringo Starr på 60-talet. Den där glödande blicken. Hungern.

 

Paul Mccartney - Molander

 

Flickornas gullgosse. En enkel och lättsam personlighet med ett vägvinnande leende. Men låt er inte luras. Precis som McCartney är Molander makalöst fager men tro inte att han är en dumboll för den skull. Molanders intellekt kan mycket väl låta sig mätas med "den långe smale". Molander är mycket mer än bara ett "pretty face" vilket han också visade i årets EPT-upplaga.

 

 

 

 

Kända människor om Team Hink:

 

David "Chip" Reese: Im considered the best all-round cashgame player but I dont stand a chance against these guys. I just cant figure them out. Theyre brilliant. Brilliant.

 

Peter Wallenberg: Team Hink är definitivt en maktfaktor att räkna med. Om pengarna fortsätter trilla in i den här takten är de definitivt en större spelare på Stockholmsbörsen än vi om bara några få år. Team Hink kan mycket väl bli ett nytt Hathaway Berkshire... de är oerhört skickliga investerare.

 

Shahin: Jag har mött några av världens absolut bästa spelare genom åren på de absolut högsta stakesen men det här är något överjävligt. Den där jävla Ramz är som en grythund med superkänslig nos. Aggro som fan men kommer undan alla traps. Fy fan.

 

Russ Grigoriev: Theyre cheating. I have evidence.

 

P-O Enquist: Det är något nästan poetiskt över dem. Jag är ingen pokerfantast men kan ändå förnimma deras storhet och för all del även deras skönhet. Jag tycker mig se en dos av Strindbergsk excentriskhet och genialitet parat med en stor statsmans pondus och diplomatiska, belevade sätt. Min nästa roman kommer bli en hyllning till dem.

 

Mats Iremark: Tycker inte alls det är något speciellt med dem. Molander hade bara tur i EPT. Jag anser mig själv vara mycket bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 58
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

lol @ OP

 

Får hoppas att Ringo har lite vänsterhänta förvillande tricks i bakfickan då

 

Såväl Letterman som 60-minutes har fått nobben och det var egentligen först när det högkvalitativa livstilsprogrammet "Players" frågade som grabbarna kände att produktionen var tillräckligt seriös för att göra dem själva rättvisa.

 

priceless

 

 

EDIT

DaPine87 > bobsled

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

team hink? var det dom nördarn som var med i Players!! såg ut som dom 3 musketörerna, fast lena som barnrumpor i facet.

Bättre dom går och får lite handjob eller blåsjob för pengarna ser ut som det kan behövas hostas upp en slant för dom om dom skall få det

 

Men dem har ju humor! En kommentar som "ska vi prata om vad som helst? vad vill ni liksom?" Fick ju tydligen halva forumet att vrida sig av skratt. Roliga grabbar... :? Kan ju alltid satsa på en karriär som ståuppkomiker om pokern skulle börja kosta för mycket.

 

Förtydligande: Detta är ironi.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ramz är ju vektight och limpar alltid AA :-P

 

LOL det är ju Danny som limpar med AA hela tiden, har jag någonsin limpat i mitt liv? Kanske om jag har riktigt riktigt dåligt.

 

Min spelstil är LAG preflop och på flop men vektight på turn och river. Passar alla bra händer för att jag alltid försöker göra världsstjärne folds. Men degar in 75k på 300-600 dag1 i EPT med J2 på Q74 för att jag trodde det stod. Så man kan säga att jag kan variera mitt spel :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ramz är ju vektight och limpar alltid AA :-P

 

LOL det är ju Danny som limpar med AA hela tiden, har jag någonsin limpat i mitt liv? Kanske om jag har riktigt riktigt dåligt.

 

Min spelstil är LAG preflop och på flop men vektight på turn och river. Passar alla bra händer för att jag alltid försöker göra världsstjärne folds. Men degar in 75k på 300-600 dag1 i EPT med J2 på Q74 för att jag trodde det stod. Så man kan säga att jag kan variera mitt spel :)

 

Tilt. Ska aldrig mer lägga kungar mot dina limpar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aftonbladet om tre veckor:

Kent-Lennart:

Jag vet vilket det bästa pokerteamet på nätet är nu. Vi kan kalla dem Lag Spann. Vi kan även kalla dem Jonas, Ramzi, Simon och Sebastian. Dom vinner jävligt mycket. Men det kommer stiga dem åt huvudet. Varför är jag inte lika bra dom dem. Buhuhuhu.... 8 rader whine.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...