mikj Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Tyckte den här var lite intressant för den är inte så standard. Rätt spelat? $5/$10 Texas Hold'em (Split Limit) - 12:14:00 30/11/2006 ET Player 2: Small Blind ($2) ME: Big Blind ($5) ** Dealing Down Cards ** Dealt to ME: [Ts, Td] Player 5: Fold Player 6: Fold Player 7: Fold Player 8: Fold Player 9: Fold Player 1: Raise ($10) Player 2: Raise ($13) ME: Raise ($15) Player 1: Call ($10) Player 2: Call ($5) ** Dealing Flop ** Community cards: [Jc, Qh, 2d] Player 2: Check ($0) ME: Check ($0) Player 1: Bet ($5) Player 2: Fold ME: Raise ($10) Player 1: Raise ($10) ME: Fold ** Showdown ** Main pot $82, Rake $3 Summary Player 1: bet $30, won $82, net $52, won $82 from main pot Citera
MacDaddy Postad 1 December , 2006 Rapport Postad 1 December , 2006 shit är du en moneymachine lr? Citera
bandini Postad 1 December , 2006 Rapport Postad 1 December , 2006 Skulle liksom den omdiskuterade Jessica, synat pf (kanske till och med lagt mig) och lagt mig på floppen. Annars är detta mitt standarsätt att förlora ett par bet i försök att rädda en förlorad hand bara för att det är spelaren i bästa position som betar. Någon av dem lär ju ha minst högre PP. Det finn sju en anledning till att det finns en standard i det här läget om man säger. Citera
Jessica Postad 1 December , 2006 Rapport Postad 1 December , 2006 3 bet pf lr syn är marginellt. Fold är ett skämt. Jag emnade syna flopp och folda turn UI Citera
elvis77 Postad 1 December , 2006 Rapport Postad 1 December , 2006 3 bet pf lr syn är marginellt. Fold är ett skämt. Jag emnade syna flopp och folda turn UI Då ska dom vara väldigt tighta om 3bet eller syn pre ska vara marginellt. Citera
Sactodian Postad 1 December , 2006 Rapport Postad 1 December , 2006 Skulle som Jessica säger syna floppen för en SB alla dagar. Det är redan 3-bet fram till hero som sitter i BB. Skulle kallsyna och ta floppen, gillar inte cappen så mycket. En cap ger inte så mycket momentum i aggressivitet. Två överkort på floppen gör att det inte är så bra flopp för dig. Du har två outs och rr stegdrag. Syna flop och folda turn. Skulle nog inte folda eftersom det kan vara stealförsök av knappen och SB försöker isolera. Iof lirar jag inte fullbord, där brukar jag ta raisningar allvarligare. b Citera
bandini Postad 1 December , 2006 Rapport Postad 1 December , 2006 ursäkta en idiot men vad betyder UI? Citera
chlu Postad 1 December , 2006 Rapport Postad 1 December , 2006 ursäkta en idiot men vad betyder UI? unimproved Citera
mikj Postad 1 December , 2006 Författare Rapport Postad 1 December , 2006 Okej. Ingen verkade gilla min flop höjning för att få bort lägre PP. Föredrar endå fold mer än syn. Citera
HANNIBAL Postad 1 December , 2006 Rapport Postad 1 December , 2006 BAH! Ignorera det här inlägget! Citera
snudde Postad 1 December , 2006 Rapport Postad 1 December , 2006 Okej. Ingen verkade gilla min flop höjning för att få bort lägre PP. Föredrar endå fold mer än syn. varför vill du ha bort lägre pp? tvivlar dessutom på att de är särskilt välrepresenterade i FIs HD för att motivera det om man nu av ngn outgrundlig anledning vill bli av med dem håller med om syn o folda turn ui känns som en hand som kräver ganska goda reads på motståndarna för att kommentera ordentligt edit: spelar uteslutande sh Citera
Recommended Posts