P3zz Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 Hej. Det är som så här att jag har tänkt åka till Norge under en månad (december) och skulle under den tiden vilja ha tillgång till Internet för att spela poker. Har tänkt köpa en bärbar dator och undrar därför om det är nån som vet eller har erfarenhet av hur man löser biten med trådlöst internet till datorn. Vet att 3 har ett kort som går att köpa men vet inte riktigt hur det fungerar. Har alltså inte tillgång till Internet i bostaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
o_x_e_n Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 Tjena Jag har varit i norge ett tag och hemma kör jag med 3g och tänkte köra med det här uppe om jag inte haft internet där jag bor. Dem sa att det skulle funka om man köpte ett kort eller kortläsare kanske det är , här uppe i norge . GL men kan säga inte direkt super kul i norge Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P3zz Postad 30 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 30 November , 2006 Var det på 3 i Norge du fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts