anter Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 Hur funkar den egentligen? Jag har väldigt ofta problem med den men vet inte vad som orsakar felet och hur felelt funkar. Jag hopaps att någon annan vet, för jag tror att det blir mkt enklare att hantera när jag förstår vart och varför det blir fel. tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 för att underlätta eventuella svar; vad har du för problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
antfarmer Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 hur felelt funkar. Felet funkar väl inte. Det är väl det som kallas för ett fel. Och det är väl det som är felet, att inte det som är fel är rätt. /Ant Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
anter Postad 30 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 30 November , 2006 för att underlätta eventuella svar; vad har du för problem? Jag tappar ofta min plats i waitinglisten. Och har ingen aning vad som orsakar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 för att underlätta eventuella svar; vad har du för problem? Jag tappar ofta min plats i waitinglisten. Och har ingen aning vad som orsakar det. Väljer du "all tables of same typ" eller "subscripe to this table"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
anter Postad 30 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 30 November , 2006 subscribe to this table Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts