Gå till innehåll

TIDNING: SLITZ Poker


Ripperkof

Recommended Posts

Antingen är Cissi sämta spelaren genom tiderna, eller så är det så enkelt som att exempelvis tidningen klantat sig och lagt in frågorna 4 och 5 (om jag mins rätt) i fel ordning. EFterssom Cissi gjort mycket gott intryck tidigare, så kan vi väl gissa på det sistnämnda.

 

Jag är positivt överaskad till tidningen. Både Poker Magazine och First Poker hade en hel del barnsjukdomar. Om vi säger att Poker Magazine gick in på en godkänd nivå och jobbat upp sig till utmärkt, och First Poker gick in på bottennivå och jobbat sig upp till knappt godkänd, så skulle jag vilja placera Slitz Pokers första nummer helt i klass med Poker Magazines första nummer. Helt okej med andra ord. Ett livsstilsmagazin, som kan bli en konkurrent till Poker Magazine om dom spelar sina kort rätt (observera ordvitsen).

 

Måns, om du läser det här - bra jobbat! Jag tycker vissa saker saknas och för mycket av annat, men på det hela taget en tidning med potential.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Positivt överaskad. Med tanke på vilken låg kvalité SLITZ står för trodde jag det skulle bli en tröttsamt grabbig skittidning där dem intervjuar dregen om hur rocknroll poker är och lite lättklädda bilder på Conie Glowen (spell?).

Men jag hade fel, självklart är det inga tunga spelteoretiska inslag, men en lagom avslappnad livsstilstidning med poker som tema. Kommer helt klart prova fler nummer, den utklassar ju verkligen firstpoker som man närmast skäms över att ha läst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Hej, jag är ny här på forumet,

Det enda man läser i inlägg om Svenska pokertidningar är, hur dåliga ni tycker de är. Visst förekommer slarvfel och barnsjukdomar tryckfel - sakfel i nästan alla titlar.

 

Men för att dra det hela lite längre, finns något konstruktivt om vad en bra pokertidning skall innehålla? Själv tycker jag det är kul att vi överhuvudtaget har pokertidningar i detta lilla land.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, jag är ny här på forumet,

Det enda man läser i inlägg om Svenska pokertidningar är, hur dåliga ni tycker de är. Visst förekommer slarvfel och barnsjukdomar tryckfel - sakfel i nästan alla titlar.

 

Men för att dra det hela lite längre, finns något konstruktivt om vad en bra pokertidning skall innehålla? Själv tycker jag det är kul att vi överhuvudtaget har pokertidningar i detta lilla land.

 

Har du läst tråden innan du svarade? Folk är ju positivt överraskade, de flesta iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...