WhaLaLa Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 Jag ska tjacka en ny mobil snart och jag undrar vilka modeller ni tycker är bra. Vad finns det för fördelar och nackdelar med dem? De krav jag har är: Bra musikspelare Stöd för åtminstone 1gb minneskort Radio Relativt hållbar för smällar etc Tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sommar Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 SonyEricsson K700i sjyst kamera också 3 megapixel. Börjar bli rätt billig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 iPod Nano är jättebra, den enda nackdelen som jag ser det är att den inte stödjer telefoni, men det vägs upp av utsökt design. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johansen Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 Bästa är nog att snickra ihop en egen, så skulle nog gått på dessa komponenter: http://www.coolhunting.com/images/boom_box1.jpg och länk till tv2.no Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verbal__Kint Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 K700 har väl inga 3 megapixels? Själv har jag K800i som ju främst är en kameramobil (3,2) men ljudet i musikspelaren e helt ok. Själv kör jag med 3´s nedladdningsbara musicplayer som e rätt soft, men det funkar ju med den befintliga i mobilen oxå. Köp till ett trådlöst stereo headset (HBH DS970) hur soft som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 Jag har en W810i och den är inget att klaga på. Skönt ljud i lurarna, spec. om du kör bass boost Ingår 512 meg kort, men du kan köpa ett fetare om du vill. Tror det finns någon nyare modell nu som har 1 gig från början, ta å kika i affären. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 Jag har en W810i och den är inget att klaga på. Skönt ljud i lurarna, spec. om du kör bass boost Ingår 512 meg kort, men du kan köpa ett fetare om du vill. Tror det finns någon nyare modell nu som har 1 gig från början, ta å kika i affären. Kör med 4 GB själv. Inte supportat men funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agar Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 iPod Nano är jättebra, den enda nackdelen som jag ser det är att den inte stödjer telefoni, men det vägs upp av utsökt design. Snyggaste spelaren på marknaden. Och sjukt bra gränssnitt. Helt värdelöst ljud i de medföljande lurarna dock. Jag har en W810i och den är inget att klaga på. Skönt ljud i lurarna, spec. om du kör bass boost Ingår 512 meg kort, men du kan köpa ett fetare om du vill. Tror det finns någon nyare modell nu som har 1 gig från början, ta å kika i affären. Sjukt bra telefon att använda som mp3-spelare också. Har nu slutat använda min iPod Nano och kör helt på min w810i. Svinbra lurar medföljer också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sommar Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 K700 har väl inga 3 megapixels?Själv har jag K800i som ju främst är en kameramobil (3,2) men ljudet i musikspelaren e helt ok. 7/8 what's the difference Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
back Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 Nokia 3250 - Symbian OS. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 Nokia 5500 är din vänn, ska vara lite mer tålig än en "vanlig" lur. http://www.katshing.se/prod/prod.asp?aid=11893 - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 Relativt hållbar för smällar etc Kul bloggpost om Nokia 5500 -> http://www.about-nokia.com/blog/index.php?itemid=373 - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 Nya Sony Ericsson W850i lätttt! Om du ute efter bra musik dvs :] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts