jezaja Postad 13 Januari , 2007 Rapport Postad 13 Januari , 2007 Sen fattar jag inte riktigt varför man inte kan ta ut till VISA kortet man stoppa in pengar med, man kunde göra det 1 gång, samma summa man satt in, sen kunde man inte göra det någo mer, varför då? Så är det på de flesta ställen och antar att det har med avgifter att göra. Bankkontoöverföringar brukar generellt gå riktigt fort och smidigt på b2b så jag håller inte riktigt med dig om att det är ett problem. Citera
gladdrkim Postad 13 Januari , 2007 Rapport Postad 13 Januari , 2007 Så är det på de flesta ställen och antar att det har med avgifter att göra.Bankkontoöverföringar brukar generellt gå riktigt fort och smidigt på b2b så jag håller inte riktigt med dig om att det är ett problem. Okok, då hoppas jag det går fortare denna gång, tog precis ut, så hoppas det kommer tisdag-onsdag lr ngt. Citera
24hPoker Postad 13 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2007 Hej, Pengarna kommer betalas ut på måndag, vi ber om ursäkt för fördröjningen. Mvh 24hPoker Citera
mgps Postad 13 Januari , 2007 Rapport Postad 13 Januari , 2007 Hej, Pengarna kommer betalas ut på måndag, vi ber om ursäkt för fördröjningen. Mvh 24hPoker men för i helvete, de ska in imorgon. står ni någonsin för något? seriöst jag kommer casha ut från er förbannade skitsajt snart om ni inte skärper er. Citera
jezaja Postad 13 Januari , 2007 Rapport Postad 13 Januari , 2007 Hej, Pengarna kommer betalas ut på måndag, vi ber om ursäkt för fördröjningen. Mvh 24hPoker Läs mitt privmsg om xboxet också på måndag Citera
freddola Postad 13 Januari , 2007 Rapport Postad 13 Januari , 2007 men för i helvete, de ska in imorgon. står ni någonsin för något? seriöst jag kommer casha ut från er förbannade skitsajt snart om ni inte skärper er. Helt rätt att casha ut! Bättre och stödja sajter som står för det dom skriver. Citera
MBengtsson Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 men för i helvete, de ska in imorgon. står ni någonsin för något? seriöst jag kommer casha ut från er förbannade skitsajt snart om ni inte skärper er. Inte direkt vanligt att banker har helgöppet.. Citera
24hPoker Postad 15 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 15 Januari , 2007 Hej, Samtliga utbetalningar är nu genomförda. Mvh 24hPoker Citera
maxinhoe Postad 25 April , 2007 Rapport Postad 25 April , 2007 Haha, hur kunde jag hamna topp-10 där? Missade den här tråden helt och hållet, hittade den nu när jag sökte på mitt nick på google. Citera
Recommended Posts